חדשות השבת

תינוק טבע למוות בשלולית, אל קאעידה רצח עשרות באפריקה

פעוט טבע סמוך לכניסת השבת בשלולית בכניסה לעיר מודיעין עילית, זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו • עשרות בני אדם נרצחו בפיגוע של אל קאעידה באפריקה • וגם: השרה שעויינת את ישראל מעורבת בשחיתות (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

פעוט כבן שנה וחצי טבע אמש (יום שישי) שעה קלה לפני כניסת השבת בשלולית מים בכניסה לעיר מודיעין עילית. כוחות מד"א שהועזקו למקום פינו אותו לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותו של הפעוט. השלולית הייתה בסמוך לאתר קראוונים בו מתגוררות משפחות של אריתראים העובדים באזור.

לפחות 27 בני אדם נרצחו בליל שבת בפיגוע טרור של ארגון אל קאעידה בבורקינה פאסו. כוחות מקומיים בסיוע צרפתי ואמריקני השתלטו על המחבלים שהתבצרו בבתי מלון. הנרצחים הינם אזרחים בכ-18 מדינות שונות, עד לשעה זו לא ידוע על ישראלים שנפגעו באירוע.

שמה של שרת החוץ השבדית מרגוט וולסטרום, שתקפה לאחרונה שוב ושוב את ישראל, מככב בפרשת שחיתות חדשה בשבדיה. לפי הדיווח בעיתון "אפטונבלדט", ארגון "קומונל" שמשכיר דירות לאזרחים במסגרת הדיור הציבורי בשטוקהולם, השכיר דירות לפוליטיקאים בכירים בהם גם וולסטרום, זאת כאשר אזרחים פשוטים המתינו לדירות במשך זמן ממושך.

הבית הלבן שיבח אמש (שישי) את איראן על יישום חלקה בהסכם הגרעין עם המערב. ג'וש ארנסט, דובר הבית הלבן אמר כי כי "אנו ערים לכך שאיראן התקדמה משמעותית במאמצים ליישם את עסקת הגרעין. ניכר שאיראן פועלת בעוצמה למימוש חלקה בהסכם". הוא הוסיף כי הסנקציות לא יוסרו עד שהסוכנות לאנרגיה אטומית תבהיר מהם הצעדים שנקטה איראן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר