דלף לרשת: זה הגלקסי S7

כחודשיים לפני שענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג משיקה את מכשיר הדגל הבא שלה, תמונות של הגלקסי S7 כבר נחשפות ברשת: כל מה שאנחנו יודעים על הסמסונג החדש - בפנים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום מסך)

כך יראה הגלקסי S7? כחודשיים לפני שענקית האלקטרוניקה הקוריאנית משיקה את מכשיר הדגל הבא שלה - הגלקסי S7, תמונות הדמיה מפסי הייצור של יצרני האביזרים כבר הודלפו לרשת. מהתמונות ניתן לראות כי בניגוד לדור הנוכחי, הגלקסי S6, לא צפוי להכיל שינוי משמעותי בעיצוב ורוב השינויים יהיו "תחת מכסה המנוע".

על פי ההדלפות, צפוי שדרוג משמעותי בחומרת המכשיר, כשהמסך יהיה לראשונה בחברת סמסונג באיכות של 4K (בניגוד ל-2K כיום). גודל המסך יוותר על 5.1 אינצ'ים, אלא שככל הנראה בהמשך תשיק החברה גם גרסת פאבלט גדולה יותר.

גם רגישות המגע, או מגע תלת ממדי שמאפשר למכשיר לקלוט את עצמת הלחיצה על המסך ולתרגם אותה בהתאם - בדומה לפיצ'ר החדש שהוצג באייפון 6S - יוטמע על פי ההדלפות בגלקסי S7.

על פי דיווחים בעבר, בסמסונג לא סומכים על חיישן טביעת האצבע שמאבטח את מכשירי הגלקסי S5 ו-S6, והחברה צפויה להוסיף קורא רשתית שיאפשר את פתיחת מכשיר הטלפון על ידי הצצה לכיוון סורק הרשתית.

מצלמת המכשיר תזכה לעדכון וחיישן משופר באיכות 20 מגה פיקסל, בניגוד ל-16 מגה-פיקסל כיום. בנוסף, המצלמה צפויה לקבל עדכון בדמות חיישן ייצוב אופטי חדש.

זכרון העבודה של המכשיר צפוי להיות משודרג ל-4 GB והסוללה תגדל ל-3,000 מיליאמפר במקום 2,550 מיליאמפר. זאת במקביל לשדרוג המתבקש למערכת ההפעלה אנדרואיד 6 מרשמלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר