סערה ב'ליכודיאדה'

חילולי שבת באירוע של הליכוד? "זו מפלגה מסורתית, לא מרצ"

חברי מרכז הליכוד, יחד עם ח"כים ושרים יתכנסו בסוף השבוע לאירוע גדול באיילת בשם ה"ליכודיאדה". גורמים בליכוד מותחים ביקורת על קיום האירוע גם בשבת: "אנשים והתקשורת יצלמו" (חדשות, פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
לוגו האירוע (צילום: עמוד הפייסבוק של הליכודיאדה)

חילול שבת באירוע של הליכוד? בסוף השבוע יתקיים באילת, אירוע גדול לחברי מרכז הליכוד בהשתתפות חברי כנסת ושרים בכירים, כשחלק מהכנס יתקיים בשבת ובליכוד יש מי שיוצאים נגד הכינוס.

האירוע נקרא "ליכודיאדה" - הוועידה הרעיונית של הליכוד, במסגרתו צפויים להתקיים דיונים ופאנלים מקצועיים בנושאים חברתיים, כלכליים ומדיניים שעל סדר היום. בנוסף התקיימו גם אירועי הווי ואפילו משחקי כדורגל בין חברי הכנסת לחברי המרכז.

ביום חמישי תיערך הופעת סטנדאפ ופריימריז פנימי בליכוד שבו יתמודדו הבכירים על תפקיד היו"ר ביום שאחרי נתניהו. התמודדות אמנם היא לא אמיתית, אבל בהחלט יכולה לתת אינדיקציה מי הוא האיש החזק במפלגת השלטון אחרי נתניהו.

ביום שישי ינאמו השרים בפני חברי המרכז ולאחר מכן תתקיים קבלת שבת, תפילת ערבית וסעודה. למחרת ביום שבת ייערכו פאנלים בהשתתפות השרים.

גורמים בליכוד מותחים ביקורת על קיום האירוע והפאנלים גם ביום השבת, דבר שעלול לגרום לחילולי שבת פומביים.

יו"ר המטה החרדי יעקב וידר אמר ל"כיכר השבת": "אני לא חושב שיהיו חילולי שבת מצד המארגנים והם התחייבו על כך, אבל מבחינת נראות יהיו שם בעיות כי אנשים יצלמו עם הסמארטפונים וגם התקשורת תצלם ובמקביל יש אנשים דתיים שיגיעו לאירוע".

וידר אומר כי בשל כך סירב להשתתף בכנס: "אני לא אגיע לשם לא בגלל שאני מחרים את האירוע אלא בגלל שזה בעייתי". על עצם קיום האירוע בשבת הוא מותח ביקורת ואומר: "אני המלצתי לקיים את האירוע ביום חול. זו מפלגה מסורתית ולא מר"צ".

הוא מבהיר כי "האירוע לא מתקיים מטעם המפלגה אלא מדובר באירוע פרטי, אבל האירוע הזה הפך להמוני והעובדה שהוא מתקיים בשבת, גורמת לי לחשוש שיהפוך להרגל שאנשים יקיימו אירועים בשבת".

בהפקת האירוע הבהירו בתגובה כי "בניגוד לנטען, האירוע במתכנת מתאימה לשומרי שבת ואין חילולי שבת מטעם ההפקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר