ביקור תנחומים בעתניאל

נתניהו: "מי שראה את דפנה מאיר הי"ד, התרשם מהאור שבקע ממנה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לביקור תנחומים בבית משפחתה של דפנה מאיר הי"ד בעתניאל. בסיום הביקור ספד נתניהו למאיר ואמר: "יש משפחה שרוצה דו קיום ויש שנאה ללא גבול" (פוליטיקה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: עמית שיבי - פול, פלאש90)

הפיגוע בעתניאל: ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הבוקר (שלישי), בישוב עותניאל, שם נרצחה ביום ראשון דפנה מאיר הי"ד, על ידי מחבל ערבי שנמלט מהישוב ונתפס לפנות בוקר.

נתניהו ביקר בביתה של הנרצחת וניחם את האבלים. בצאתו מהבית אמר: "פגשתי עכשיו משפחה נפלאה עם תעצומות נפש כבירות. ציונים, פטריוטים, אנושיים, שאיבדו אם ורעיה נפלאה. אני חושב שכל מי שראה את תמונתה של דפנה מיד התרשם מהאור שבקע ממנה. מי ששמע עליה ועל תרומתה, הבין שמדובר כאן באדם מיוחד.

"לציבור יש חושים מאוד בריאים מתמונה, מסיפור, הם מבינים מיד, בייחודיות של הנשמה הזאת שנקטפה מאיתנו. מצאתי את אותה נשמה בתוך המשפחה, של נתן והילדים. הם ביקשו ממני רק דבר אחד - שנמשיך לרומם את עם ישראל".

ראש הממשלה הוסיף: "אני כאן, במקום הזה אומר שלא רק נילחם באויבים שלנו ונהרוס את הבית של המחבל ונשלול את היתרי העבודה וכל שאר הפעולות שהתבצעו ויתבצעו על ידי צה"ל שתפס את המרצח.

"אבל צריך גם לומר דבר נוסף - מי שרוצה לראות את האמת על שורשי הסכסוך בינינו לבין הפלסטינים, שיבוא לעתניאל, שיראה כאן משפחה נפלאה שרק רוצה בדו קיום ושלום, ושיראו את הצעירים המוסתים האלה שבאים לרצוח נשים כאן, אם לשישה ובתקוע, אישה בהיריון, באים לרצוח אותן ואומרים: אנחנו נשמיד את כולם, גם בתל אביב, גם ביפו. זו האמת. יש פה אנושיות ורצון בשלום ודו קיום מצד אחד, ושנאה שאין לה גבולות מהצד השני."

נתניהו האשים: "לשנאה הזאת יש כתובת, זו ההסתה של הרשות הפלסטינית וגורמים אחרים כמו התנועה האסלאמית וכמו החמאס, והגיע הזמן שהקהילה הבינלאומית תפסיק עם הצביעות הזו ותקרא לילד בשמו".

לסיום אמר ראש הממשלה: "שורש הסכסוך הוא הסירוב להכיר בזכותם של היהודים לקיים מדינה בגבולות כלשהם, כאן, בתל אביב, בכל מקום. אני רוצה את האמת הזאת להפיץ בעולם, ואני רוצה שנעמוד על האמת כי בסופו של דבר, האמת מנצחת ואנחנו ננצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר