"משת"פ"

חרפה: כתובות נאצה נגד הגר"י רוזן ליד ישיבת "אור ישראל"

בושה: נמשכת הפגיעה בראש ישיבת אור ישראל הגאון רבי יגאל רוזן. קיצונים ריססו על קיר סמוך לישיבה כתובות נאצה בהן נכתב: "משת"פ. בושה!". הערכה כי זאת על רקע חוק הגיוס (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ההסתה והפגיעה בראש ישיבת אור ישראל נמשכים ומגיעים לעוד שפל מביש: הבוקר התגלו כתובות נאצה שרוססו על קיר הממוקם מול ישיבת אור ישראל בשכונת גני הדר בפתח תקווה, בהם נכתבו משפטי שנאה, פגיעה וזילזול בראש הישיבה הגאון רבי יגאל רוזן.

על הקירות רוססה כמה פעמים אותה הכתובת, בה כונה ראש הישיבה בשמו הפרטי, ובנוסף נכתב: "משת"פ. בושה".

לדברי גורמים המעורים בנושא, על פי נוסח הכתובות ההערכה הינה כי מדובר בהמשך גל ההסתה כנגד ראש ישיבת אור ישראל על רקע המאבק סביב חוק הגיוס בציבור החרדי.

הגר״י רוזן הנחשב למקורב למרן ראש הישיבה הגראי״ל שטיינמן, התבטא בעבר בחריפות כמגד גיוס בני ישיבות לצבא, אולם גורמים קיצונים ניסו ׳להאשים׳ אותו, כביכול הוביל קו פשרני במהלך המאבק בתיקון החוק.

התושבים כמו גם תלמידי הישיבה הביעו זעזוע ומחאה חריפה בעקבות הפגיעה במנהיג רוחני המשמש כרב לאלפים מבני הציבור החרדי. "כיצד לא רעדה ידו של אותו נבל שהעיז לפגוע כך בכבוד התורה", אמרו התלמידים בכעס.

כזכור לפני כשלושה שבועות, ריססו קיצונים כתובות נאצה על דלת ביתו של הגר"י רוזן. בין היתר נכתב "מחה תמחה את זכר עמלק" ו"קאפו נאצי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר