הפתק המרגש שמצא הבעל

"לשתוק": 13 הנחיות לעבודה עצמית ושליטה שכתבה דפנה מאיר הי"ד

נתן מאיר, בעלה של דפנה מאיר הי"ד, שיתף בפייסבוק שלו, פתק מרגש שמצא בתיקה של רעייתו הקדושה, ובו 13 הנחיות לעבודה עצמית ושליטה שהיא כתבה לעצמה למצבי לחץ (חדשות, בארץ)

ה"צטעל'ה" של דפנה מאיר הי"ד: שבוע וחצי לאחר שנרצחה בפיגוע בביתה בעתניאל, בעלה של דפנה מאיר הי"ד, נתן, שיתף אמש בדף הפייסבוק שלו, פתק מרגש שכתבה דפנה לעבודה עצמית.

נתן כתב בפוסט הנרגש: "זה לא השעות שלי, אבל אני לא יכול לישון. נוגע בחרדת קודש ובגעגוע במה שדפנה השאירה אחריה, ומוצא את הפתק הזה בתיק שלה. דף לעבודה עצמית שנשאה איתה לכל מקום".

בדף עצמו פירטה דפנה 13 סעיפים, שנועדו למצבי לחץ וכדומה, מה שהיא מגדירה "הסיטואציה". בית היתר כתבה דפנה: לצאת באמצע הסיטואציה כדי להיות עם עצמי, לומר: אני מצטערת, סליחה. אקח את דבריך לתשומת לבי, לא לנסות להתגונן באמצע הסיטואציה, לשתוק, לא להתנצל באמצע הסיטואציה, לא להצדיק את עצמי, לנסות ולהקרין ביטחון במקום חוסר אונים, להבין בליבי את ההבדלים בין הספי לכאן, לחייך! לשאול מה שלומם!, להיות אדיבה ואסרטיבית בו זמנית, לא לתת לסיטואציה לנהל אותי. אני המנהלת.

בסעיף האחרון כתבה דפנה: באמצע סיטואציה שנגררת למקום גרוע לנסות לעצור באמצע שקולטים, ולבקש מהצד השני לעשות הפסקה ולהתחיל מההתחלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר