זה פרטנר?

שעות אחרי רצח הדר כהן: אבו מאזן נפגש עם משפחות מחבלים

שעות אחרי הפיגוע בשער שכם בו נרצחה הדר כהן הי"ד, בחר יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן לפגוש בני משפחותיהם של מחבלים שדרשו לפעול להחזרת גופותיהם וכינה אותם "שהידים" (חדשות)

אבו מאזן עם משפחות המחבלים (צילום: סוכנות הידיעות הפלסטינית, מתוך ynet)

זה פרטנר? יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, מנסה להציג מצג שווא של מלחמה בטרור, אלא שאתמול שוב נחשף בפניו האמיתיות. דווקא כמה שעות אחרי הפיגוע הקשה בשער שכם, בו נרצחה הדר כהן הי"ד, בחר אבו מאזן להיפגש עם משפחות מחבלים שביצעו פיגועים בגל הטרור הנוכחי.

לפגישה, שהתקיימה בלשכה ברמאללה, הגיעו בני משפחותיהם של 11 מחבלים, שביצעו פיגועים רצחניים בגל הטרור הנוכחי, וגופותיהם עדיין מוחזקות בידי ישראל, והם באו בכדי לבקש מאבו מאזן שיפעל לשחרור הגופות.

אבו מאזן כינה את המחבלים "שהידים", ואמר למשפחות כי ההנהגה הפלסטינית פועלת להשבת הגופות. בנוסף, העלו המשפחות את סוגיית הרס הבתים ואבו מאזן הבטיח כי יעקוב אחר הדברים.

בין המשתתפים בפגישה, היו בני משפחתו של המחבל בהא עליאן, מג'בל מוכבר, שביצע את פיגוע הירי והדקירה באוטובוס בשכונת ארמון הנציב ורצח שלושה יהודים. כמו כן השתתפו בני משפחתו של המחבל עלא אבו ג'מל, מג'בל מוכבר, שביצע באותו יום את פיגוע הדריסה והדקירה ברחוב מלכי ישראל בירושלים ורצח את הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד.

יצויין, כי הפגישה היתה פומבית ורשמית, וסוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית, אף דיווחה עליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר