"ניסה לשבש את החקירה"

מעצרו של נהג האוטובוס חיים ביטון הוארך ביומיים

בית הדין לתעבורה בירושלים, האריך ביומיים את מעצרו של חיים ביטון, נהג האוטובוס מאסון 402. הוא חשוד כי ניסה לשבש את החקירה וכן חשוד בגרימת מוות ברשלנות (חדשות, משפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הנהג בבית המשפט, הבוקר (צילום: גל החדשות)

האסון והמחדל: בבית המשפט לתעבורה בירושלים התקיים לפני זמן קצר (שני), הדיון בהארכת מעצרו של חיים ביטון, נהג האוטובוס מ"אסון 402". מעצרו הוארך ביומיים.

המשטרה חושדת כי נהג אוטובוס אגד, נסה לשבש את החקירה כאשר הוציא את דסקת הטכוגרף מיד לאחר התאונה. במשטרה חושדים כי הנהג שידע שהדסקת יסייע לחוקרי התאונות, בחר להעלימה בכדי לשבש את החקירה.

במהלך הדיון אמרו נציגי המשטרה כי "לטענת הנהג, הוא החזיר את הדיסקה וסגר את המכשיר. בזירת התאונה לא הצלחנו לפתוח את המכשיר גם בעזרת הנהג. פירקנו את כל המכשיר. הוא נמצא במעבדה כדי ששם יפתחו אותו ויוודאו שאכן הדיסקה שם כמו שטוען החשוד". דסקת הטכוגרף, היא "הקופסה השחורה", של האוטובוס, בה מתועד כל מהלך הנסיעה.

יצוין כי חוקרי המשטרה מתקשים לקבל את גרסת הנהג וחושדים כי הוא האשם בתאונה מאחר ולא התרכז בנהיגה ולכן הוא חשוד בגרימת מוות ברשלנות של ששת ההרוגים. לדברי גורמים בחקירה "גרסתו תלושה מהמציאות".

נציג המשטרה הזכיר בדיון כי הנהג היה מעורב בתאונה דומה לפני מספר שנים, גם היא בקו 402, במרחק קצר ממקום התאונה אמש. בתאונה ההיא נפצעו שמונה עשר בני אדם.

כאמור, בית המשפט האריך את מעצרו ביומיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר