איך הוא חזר לכביש?

חקירת אסון 402 נמשכת: בכירים בחברת "אגד" יזומנו לחקירה

בכירים בחברת אגד יזומנו לחקירה באגף התנועה של המשטרה במסגרת חקירת תאונת האוטובוס הקשה בה נהרגו שישה בני אדם. המשטרה תבדוק את התנהלות הבכירים בנוגע לנהג החשוד (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90 ואתר החברה)

בכירים בחברת אגד יזומנו לחקירה באגף התנועה של המשטרה זאת במסגרת חקירת תאונת האוטובוס הקשה בה נהרגו שישה בני אדם, כאשר נהג האוטובוס חיים ביטון - שכבר היה מעורב בעבר בתאונה קשה - התנגש בעוצמה במשאית. במסגרת זימונם לחקירה, תיבדק התנהלותם של בכירי החברה בנוגע לנהג שחשוד בגרימה לתאונה הקשה.

הנהג החשוד, חיים ביטון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

מוקדם יותר, במכתב ששיגר לחברת הכנסת עליזה לביא, ניסה יו"ר חברת אגד אבי פרידמן להסביר את מודעת האבל שפרסמה החברה - ולא כללה את שמות ההרוגים כמו גם התנצלות בפני המשפחות - ועוררה סערה: "התייחסנו למודעת התנחומים ברגישות רבה וביקשנו להביע באמצעותה את תנוחמינו הכנים בצער המשפחות. וודאי שלא היה בכך שום התנשאות, חלילה". לעצם הניסוח הוא כותב כי הוא "נעשה בעצה אחת עם יועצינו למגזר החרדי ובהתייעצות עם נציגי העיתונות המגזרית".

המכתב הגיע בעקבות מכתב ששלחה חברת הכנסת לביא בו היא קבלה על היעדר שמות ההרוגים: "במודעת האבל שפרסמה חברתכם לא פורסמו שמות ההרוגים בתאונה. היעדרם של השמות מביע זלזול בכאבן של משפחות ההרוגים. מודעת האבל הזו מבטאת התנשאות, נתק ואטימות לב. זו לא נחמה, לא השתתפות בצער ולא לקיחת אחריות על המקרה הטרגי שפגע באנשים רבים כל כך".

חוקר המשטרה מתעמת עם הנהג (צילום: שי שפיגלמן, ערוץ 10)

ברשתות החברתיות הביעו זעם על המודעה, וטענו כי מדובר במהלך ציני וחסר רגישות, כאשר אגד לא טורחת כלל להביע התנצלות בפני המשפחות, או לקחת אחריות. עוד ציינו הגולשים כי באגד לא טרחו לכתוב את שמות ששת ההרוגים.

דובר אגד רן רטנר מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "עסקינן במודעות אבל ונחומין למשפחות השכולות ומקורביהן מקרב המגזר החרדי, אשר קפדו את חיי היקר להן מכל בתאונת הדרכים הקשה והמצערת הזו. ההשתתפות בצער היא אמיתית וכנה והיא מבטאת את תחושת כל עובדי ונהגי אגד בימים קשים אלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר