"לא תצא לחתונה"

הרופא של הכלה שרי שפרלינג ל"כיכר השבת": "ראינו נסים"

מנהל הטיפול נמרץ באסף הרופא עדכן בשיחה עם "כיכר השבת" על מצבה של הכלה שרי שפרלינג שנפצעה ב"אסון 402", ואמר כי היא נושמת בכוחות עצמה ורק בעוד כמה ימים יוסרו התחבושות (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש90)

בבית החולים "אסף הרופא" מגדירים את השיפור במצבה של הכלה שרי שפרלינג, שנפצעה באורח קשה בתאונה הקטלנית ב"אסון 402" כ"נס". "ראינו ניסים. יש כאן עבודה קשה מצד הרופאים", אומר מנהלת מחלקת טיפול נמרץ בבית החולים ד"ר יובל לאונוב, בשיחה עם "כיכר השבת".

ד"ר לאנונוב עדכן על מצבה: "היא עברה ביום שישי ניתוח נוסף להשתלת עור ליד והניתוח הצליח. אתמול הערנו אותה והיא נושמת בכוחות עצמה. במהלך היום אבקר אותה".

"ברגע שהוצאנו לה את מערכת ההנשמה היא במצב קל עד עד בינוני ויציב", הוסיף ואמר כי "היא נשארת להשגחה למספר ימים כדי לראות שהכול בסדר ולבדוק מה עם היד. בעוד כמה ימים נסיר את התחבושות ונבדוק מה קורה עם היד".

הרופא הסביר עוד כי "ביום חמישי היא עברה טיפול ברגל ובעוד כמה ימים נבדוק מה קורה שם. בינתיים הרגל עם תחבושת ולאט לאט זה יתרפא".

מנהל מחלקת טיפול נמרץ הוסיף כי גם אחרי הצלחת הטיפולים, הכלה תאלץ לעבור שיקום ארוך: "הדברים האלה לא מסתיימים תוך זמן קצר אלא תהיה לה תקופה של שיקום".

להערכתך היא תשוחרר עד חתונתה?

"לא נראה לי שהיא תצא מבית החולים עד החתונה".

כזכור, כתוצאה מעוצמת הפגיעה נפצעה שרי - שבועיים לפני מועד חתונתה - באורח קשה ביותר ואילו אחותה ברכי נפצעה באורח קל יחסית.

הכלה שרי, תושבת שכונת נווה יעקב אמורה להינשא לחתנה תלמיד ישיבת קול תורה בשלהי חודש אדר, הובהלה לניתוח חירום בבית החולים אסף הרופא שם עמלו הרופאים במשך שעות ארוכות לייצב את מצבה הרפואי ולנסות להציל את אבריה שנפגעו.

המשפחה מבקשת להמשיך ולהתפלל לרפואתה השלמה של שרה בת דינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר