לא יחמוק מעונש

המדינה: יוסף חיים בן דוד שרצח את מוחמד אבו חדיר כשיר לעמוד לדין

יוסף חיים בן דוד, הנאשם המרכזי ברצח הנער מוחמד אבו ח'דיר לפני כשנה וחצי, כשיר לעמוד לדין לפי חוות דעת של פסיכיאטר בכיר בפרקליטות המדינה. עורכי דינו הציגו חוות דעת הפוכה (חדשות)

יוסף חיים בן דוד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מאסר עולם לרוצח אבו חדיר? ערוץ 2 מדווח הערב (שני) כי יוסף חיים בן דוד, הנאשם המרכזי ברצח הנער מוחמד אבו ח'דיר לפני כשנה וחצי, כשיר לעמוד לדין על פי חוות דעת של פסיכיאטר בכיר בפרקליטות המדינה - זאת בניגוד לחוות דעת פסיכיאטרית שהציגו עורכי דינו של בן דוד.

לפני כשלושה שבועות גזר בית משפט מחוזי בירושלים עונש מאסר עולם על אחד הקטינים שהיו שותפים לרצח, ועונש של 21 שנות מאסר לקטין אחר שהיה שותף גם הוא במעשה. משפטו של בן דוד, הנאשם המרכזי בפרשה, לא הסתיים לאחר שבית המשפט ביקש לשמוע חוות דעת של הפסיכיאטר מהתביעה קודם שיפסוק אם בן דוד אשם.

כעת, במידה ובית המשפט יקבע כי יוסף חיים בן דוד כשיר לעמוד לדין והוא יורשע ברצח, השופטים צפויים לגזור עליו מאסר עולם, כמתחייב בחוק.

במהלך המשפט נגד שלושת הנאשמים ברצח התברר כי שני הקטינים שהורשעו שחזרו את המעשה, והביעו חרטה. לדבריהם, הם לא תכננו מלכתחילה כלל לרצוח בן אדם.

פרקליטות המדינה ביקשה מבית המשפט לגזור מאסר עולם על כל המעורבים, אך עורכי דינם, אבי חימי וציון אמיר, טענו כי הם הושפעו מדודם, הנאשם המרכזי יוסף חיים בן דוד, בו ראו דמות סמכותית, וכי רק במקרים נדירים גוזרים מאסר עולם על קטינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר