המלחמה בטכנולוגיה

פשקוויל חדש: דפדפן אקספלורר הוא אושוויץ, גוגל כרום וואטסאפ ופייסבוק - נאצים

פשקוויל חדש שהופץ במסגרת 'המאבק בטכנולוגיה', מציג את מחנה הריכוז אושוויץ כדפדפן אקספלורר ואת גוגל כרום, אתר פייסבוק ואפליקצית וואטסאפ כחיילי אס.אס. מי מאחורי המודעה? (אינטרנט)

התמונה שהופצה (צילום מסך)

בלוג אינטרנטי בשם "עתידנו" שעוסק ב"מלחמה נגד הטכנולוגיה", פרסם בשבועות האחרונים מספר תמונות ופשקווילים מחרידים במסגרת מלחמתו בכלים הטכנולוגים.

בתמונות נראה בין השאר הילד היהודי שעומד בידיים מורמות מול הנאצים בעת שהצוררים הכריעו את מרד גטו וורשא, כשבכיתוב שנלווה לתמונה נכתב "פעם רצו לחסל את גופו והעולם נשאר אדיש. היום מחסלים את נשמתו והיהודים נשארים אדישים".

הפשקוויל שהופץ (צילום מסך)

בתמונה נראים גם חיילי SS נאצים עם כובעים עליהם הודבק הלוגו של דפדפן "כרום" של גוגל, בתמונה נראית גם הכניסה למחנה ההשמדה "אושוויץ" כשמעליה נראה הלוגו של דפדפן "אקספלורר", על תמונת רכבת ההובלות של הנאצים הודבקו תמונות של מכשירי אייפון, טאבלט ומקלדת.

שריפת סמארטפונים, ארכיון (צילום: תומר פולטין, צלם סטילס)

התמונות הועלו לאתר האינטרנט שעל פי הצהרת מפעיליו נועד "לגזול את החנית מיד המצרי" ולהילחם בחדירת הטכנולוגיה לבתים החרדים. באתר האינטרנט כותבים המפעילים כי הם "קומץ אברכים זעום העוסקים בתורת ה', אך גם התוודענו למחשב ולאינטרנט מחמת עיסוקינו הרוחני או הגשמי, ומרגישים אנו כי עלינו ללחום את מלחמת ה'".

ויש גם גרסה באנגלית (צילום מסך)

בשבועות האחרונים החלו גדולי ישראל לעסוק במלחמה נגד הטכנולוגיה, כשהאדמו"ר מוויזניץ אף פרסם שורת החלטות שנועדו למגר את התפשטות מכשירי הטלפון החכמים במגזר החרדי.

כחלק מ"המלחמה בטכנולוגיה" החלו בחלק מהחסידויות להדביק מודעות נגד הסמארטפונים, כמו גם להחתים אברכים על הצהרות לפיהן הם לא מחזיקים מכשירי טלפון חכמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר