האזינו: די ג'יי מני גירא עורך טראנסים באודסה

מי שמשמש בכובעו הרגיל כעורך אתר "בחדרי חרדים", נסע בימים האחרונים לאודסה, שם ישמש כדי ג'יי במסיבת הפורים השנתית לצד הצוות הקבוע מהמסיבה המוכרת של גירא בירושלים (ברנז'ה, אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של מני גירא)

מני גירא, מי שמשמש בכובעו הרגיל כעורך אתר "בחדרי חרדים", נסע בימים האחרונים לאודסה, שם ישמש כדי ג'יי במסיבת הפורים השנתית יחד עם אורן אורנג'. ל"כיכר השבת" הגיעו הפרומואים מ"המסיבה הגדולה והמדוברת של השנה", כהגדרת הקריין.

אחד הפרומואים לקראת המסיבה

בפוסט שפרסם בפייסבוק, סיפר העורך והדיג'יי מני גירא שורץ על ההיסטוריה שלו כ-DJ במסיבות פורים: "לפני 12 שנים, בדיוק בתקופה זו, התחלנו לעבוד על מסיבת פורים של 'כולל שבתי'. הקונספט היה חדשני אז, לציבור שלנו - לא אורגן ולא תזמורת - אלא DJ".

פרומו נוסף שהופץ

"היצע החומרים במוסיקה החסידית שמתאים ל-DJ היה דל, אך למרות זאת, המסיבה, אשר התקיימה בבית כנסת עתיק ברחוב דוד ילין בירושלים, הפכה היסטרית ומסתבר שגם היסטורית. מאות אנשים זרמו. והאירוע, הפך מקהילתי לציבורי".

10 שנים אחרי, מספר גירא לקוראיו בפייסבוק, "הסכמנו לשחזר את ההיסטוריה, באירוע חד פעמי, כל הצוות ממסיבת פורים ההיסטרית והיסטורית בירושלים: אורן מ-orenge music, גיא ואני, נעשה שמח בפורים הקרוב באודסה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר