המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

פורים יהיה יפה, שמחה וגאולה בריאה. יהודים יקרים, לא לצאת למקומות מסוכנים כדי לשתות בפורים, הישארו בבתיכם, תשתו בבתיכם, כי יש לערבים תכניות לפגוע בפורים במקומות של התקהלות יהודים (יהדות)

הרב ניר בן ארצי (באדיבות אתר תאיר נרי)

ריבונו של עולם, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מכוון את העולם מא' עד ת'. מכוון את כדור הארץ, מְנַעֵר ומעורר ואומר לכל בני האדם על כדור הארץ שהגיע הזמן שהעולם יהיה טהור וקדוש. עולם חדש של טהרה וקדושה, עולם חדש שאין בו רוצחים, הרוגים ומלחמות, לא שונאים, לא אנשי זימה ולא נואפים, עולם של שקט ושלווה, שלום ואהבת-חינם. זה מה שקורה עכשיו, מי שלא מבין – יבין אחר כך, הבין בזמן – ניצל, לא הבין בזמן – הפסיד. יש הרבה ליצנים ולעגנים – הם לא יִנָצלו.

אבא שבשמיים הרחום והחנון מביא את העולם הזה לניקיון סופי, לניקיון שבו אין אטום בעולם, אין הרג ואין ניאוף, עולם שכולו טוב. משתמש בורא עולם עם איתני הטבע: חום, שריפות והתפרצויות הרי געש, שיטפונות, גשמים עזים ושלגים, רעידות אדמה ורוחות קשות. קורים בעולם דברים משונים שלא היו מעולם על כדור הארץ. היום, כשהעולם מודרני, כך מתנהל בורא עולם עם העולם.

בתקופת מצרים, כשהעולם לא היה מודרני, נתן בורא עולם עשר מכות למצרים, מול עיני בני ישראל כדי שיבינו. היום הניסים שקורים בעולם יותר מוסתרים, מתאימים לדור החכם הזה, שיכול להבין את הסתרים של בורא עולם.

תוכניותיו של בורא עולם להמליך את מלך המשיח בזמן הקרוב! בעולם מכירים אותו, גם בישראל מכירים אותו. יש חלק ליצנים שלועגים, כדאי שיעשו תשובה כדי שיזכו, לא יעשו תשובה - לא יזכו. משיח שייך לבורא עולם, אין לו מעצמו כלום. כמו השמש שנותנת אור לירח - משיח מקבל הכל מבורא עולם, כל התנהלותו מבורא עולם במאת האחוזים.

ייבנה בית המקדש השלישי והעולם יהיה עולם שכולו שבת.

הרוסים הורידו את כל העול מעליהם. כל החימוש המיותר שהיה להם ברזרבות - הנחיתו על סוריה. פוטין הראה לעולם שהוא שולט, ואוי ואבוי למדינה שתדבר שלילי על רוסיה, הרוסים ילחמו בה. רוסיה מראה לעולם שהיא מעצמה מעל כולם, וארה"ב לא רוצה להיתקל עם הרוסים.

ארה"ב היא יפת-נפש, חושבת לקנות את העולם באלגנטיות על-ידי דיבור וכסף, אבל הערבים פוחדים רק מיד קשה, הם מנצלים את ארה"ב. בורא עולם ייתן בארה"ב נשיא שידאג ויאהב את מדינת ישראל, ויעזור בכל למדינת ישראל - אך ורק למדינת ישראל! שלא יעז אף יהודי שגר במדינת ישראל להתערב בבחירות בארה"ב, לב מלך ביד ה'.

בסין, בארה"ב ובאירופה, הכלכלה תתפרק מיום ליום.

איראן משחקת עם ארה"ב, מקבלת ממנה כסף ואוכל ומרוסיה - נשק ותחמושת. מישראל היא פוחדת, לכן שולחת אנשים לגבולות מדינות ערב. מלחמה עִם ישראל ישירות - לא תעשה לעולם. אסתר המלכה ומרדכי היהודי טמונים באיראן. הקדוש-ברוך-הוא לא נתן ליהודים להעלות את עצמותיהם לארץ ישראל הקדושה. באיראן הם סימן ואזהרה לאיראנים, מכניסים בהם יראה ופחד שלא להתעסק עם מדינת ישראל.

תורכיה בוערת, האדמה בוערת. דאע"ש עושה סדר, הורס את תורכיה. נוח לדאע"ש לכבוש את תורכיה כי היא נמצאת בתפר, מחברת בין עיראק, סוריה ואירופה, גם מירדן עוברים דרכה לאירופה. ארדואן נמצא בידיים שלהם כי הוא פוחד על עצמו, על משפחתו וילדיו.

ירדן, המלך מחכה ומגרד את הראש. אובמה הבטיח לו הבטחות, אבל אובמה רוצה לסיים את הקדנציה שלו באהבה ושלום לעולם. בירדן יש ארבעה מיליון פליטים ויותר, לאט לאט יהיה שם פיצוץ ענקי שהכל יתפרק.

עיראק ממשיכה להיהרס.

נסראללה וחיזבאללה במצב קשה ביותר.

אבו מאזן אין לו רחמנות על עמו, לא אכפת לו מהם. הוא משחק עם כולם ושולח את הצעירים להתאבד, הם לא מעניינים אותו. הוא עושה חיים עם כל המנהיגים מסביבו, נהנה מהמיליונים ושולח את הצעירים לפגוע ביהודים כדי לקבל עוד כסף ממדינות ערב מסביב. אין אמונה באבו מאזן, בחמאס ובפלשתינאים - הכל שקר אחד גדול. מטרתם לפגוע ולהרוס את מדינת ישראל, הם לא רוצים שלום. ממשיכים לחפור מנהרות לכיוון ישראל וממשיכים לחפור מנהרות לכיוון מצרים.

צריך לשמור על מדינת ישראל בעשר אצבעות. מי שרוצה לוותר על סנטימטר אחד מאדמת הקודש, לא מרחמים עליו בשמיים.

מצרים נלחמים במדבר סיני נגד דאע"ש וחמאס, סיסי נלחם בהם. סיסי תדע לך, יש חלק גדול מהחיילים במצרים שמקבלים כספי שוחד מדאע"ש, מחמאס ומהפלשתינאים. תבדוק כדי לגלות את האחראים, להעמיד אותם לדין ולעשות שם סדר, לפני שיגיעו אליך בדרך מוסתרת ויפגעו בך ובכל מצרים. למרות שסיסי נלחם במדבר סיני לגמור את דאע"ש והחמאס, בתוך תוכה של מצרים מתכננים להרוס את מצרים ולהפיל את סיסי.

ברצועת עזה ממשיכים לחפור מנהרות והקדוש-ברוך-הוא נותן רעידות אדמה בעדינות וממוטט אותן, בכדי שצה"ל יגלה באיזה אזור יש מנהרות לכיוון ישראל.

אזרחי ישראל, כל רעש ששומעים בגבולות, בצפון, בדרום, מול הרצועה או במקומות אחרים, לא לזלזל! לא לזלזל באנשים ששומעים רעשים - לבדוק היטב!

בורא עולם נותן, לכל היהודים שגרים בחו"ל, סימנים מובהקים לעלות דחוף למדינת ישראל הקדושה, לארץ הקודש. לא לשמוע בקול אף אדם, דתי או לא דתי, שאומר לכם להישאר בחו"ל. כל מי שמשכנע יהודים להישאר בחו"ל ולא לעלות לארץ ישראל, יש לו בזה אינטרס חומרי כלשהוא. לא אכפת לו מהיהודים, לא אכפת לו מהסכנה שיושבת ורובצת עליהם בכל שנייה. אין הפוגה, היו כבר כמה אזהרות ובכל יום האזהרות מבורא עולם יותר ויותר קשות.

מדינת ישראל ארץ הקודש, ענן אש עוטף אותה ובורא העולם כמו כיפה מגן על אדמת הקודש.

שכל יהודי יגיע למדינת ישראל. מדינת ישראל היא ארץ הקדוּשה, הטהרה והרוחניות. כל מדינות העולם הן מדינות החומר, אין בהן קדושה ולא כלום. בורא העולם נתן חומריות לגויים, לא ליהודים. ליהודים נתן רוחניות וקדושה שנמצאים רק במדינת ישראל.

פורים יהיה יפה, תקופה יפה, שמחה וגאולה בריאה. יהודים יקרים, לא לצאת למקומות מסוכנים כדי לשתות בפורים, הישארו בבתיכם, תשתו בבתיכם, כי יש לערבים תכניות לפגוע בפורים במקומות של התקהלות יהודים.

הקדוש-ברוך-הוא מגן על מדינת ישראל ועל היהודים ומגלה את כל הלכלוך והזוהמה. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שכל עם ישראל יהיו במעגל הראשון של הגאולה. לכן מנקה ומנקה את הזימה, הגזל, השוחד, הרמאות והנוכלות, כדי שיחזרו בתשובה ויהיו במעגל הראשון של הגאולה. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שהיהודים בישראל יהיו ביושר, ישמחו בחלקם ו'בזיעת אפך תאכל לחם'. אם יהודי ישמח במועט שיש לו, הוא יהיה מאושר.

מדינת ישראל תיוולד מחדש בזמן המלכת מלך המשיח בגלוי. תהיה מדינה חדשה, עולם חדש וכולם שמחים! כל הערבים יהיו כפופים למדינת ישראל וליהודים. בקרוב מאוד כל הערבים בארץ ובעולם ילשינו זה על זה, יגלו זה את זה ליהודים ויגלו מה קורה בכל מקום.

הכל טוב בישראל, אושר ופרנסה טובה. הקדוש-ברוך-הוא לא אוהב שהיהודים מתמרמרים, מתבכיינים ומתלוננים,הקדוש-ברוך-הוא נותן הכל. למרות הכאב והייסורים - טוב להודות לקדוש-ברוך-הוא על הכל! עוד מעט יתגלה מלך המשיח בפרהסיה, אחר כך הכל יהיה פתוח!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר