התרגשות בויז'ניץ

ביום שלישי: מעמד ענק להנחת אבן הפינה

התרגשות גדולה נרשמת בימים אלו בקרב חסידי ויז'ניץ בארץ ובתפוצות לקראת המעמד הגדול של הנחת אבן הפינה ל'בית ויזניץ'. "כיכר השבת" עם הלו"ז המלא וכל הפרטים לאירוע הגדול (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
תחילת עבודות בניית בית הכנסת החדש (באדיבות המצלם)

התרגשות גדולה נרשמת בימים אלו בקרב חסידי ויז'ניץ בארץ ובתפוצות לקראת המעמד הגדול של הנחת אבן הפינה ל'בית ויזניץ', אשר יכלול את ביהמ"ד הגדול לצד היכלות הקודש לתורה ולחסידות.

המעמד ייערך ביום שלישי הקרוב, י"ט באדר ב', ערב יום ההילולא של כ"ק האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' זי"ע והוא יתקיים בשעה 16:45 אחר הצהריים, על פני רחוב אמרי חיים ומתחם הבנייה, בראשות האדמו"ר מויז'ניץ ובהשתתפות אלפי חסידי ויז'ניץ מכל רחבי הארץ.

בחסידות מציינים כי קביעת מועד הנחת אבן הפינה, ערב הילולת בעל ה'ישועות משה' זי"ע, יש בה יותר מן הסמליות. "הבית הגדול והקדוש ימשיך את משנתו ומשנת אבותיו למעלה בקודש".

במרכז המעמד החגיגי והמרגש, יושתת אבן הפינה על ידי האדמו"ר שאף ישא מדברותיו ויאציל מברכות קדשו על הבית הגדול הזה - שיהא משכן לה' ולתורתו.

בנוסף יישא דברים הנגיד חיים משה פלדמן שיגיע מלונדון במיוחד לאחר שנתן סכום נכבד לטובת הבנייה.

מקהלת חסידי ויז'ניץ בליוווי תזמורת תנעים את המעמד בניגוני שמחה ודביקות, אשר יביאו לידי ביטוי את השמחה האדירה המקיפה את הציבור הרחב עם ההתרחבות לאחר שנים של צפיפות ודוחק גדול.

בטיש מוצאי פורים הביע האדמו"ר את רגשותיו לקראת הנחת אבן הפינה לבית הגדול אשר שם אבותיו הקדושים נקרא עליו והזמין את כלל חסידי ויז'ניץ להשתתף במעמד.

מיד לאחר הטקס ייערך טיש היארצייט לזכרו של הרבי בעל הישועות משה זצ"ל.

הרבי מויזנ'יץ זצ"ל בהנחת אבן פינה לביהמ''ד הגדול

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר