מהומה במליאת הכנסת

ראש השב"כ לשעבר מעורר סערה: "איימן, הגיהנום מחכה לך"

ראש השב"כ אבי דיכטר תקף בחריפות את ח"כ איימן עודה מהרשימה המשותפת: "כשתגיע לשערי הגיהינום, יקבלו את פניך שייח יאסין ורנטיסי מחמאס, הם ימנו אותך לראש ועד הבית שלהם" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש ויונתן זינדל - פלאש 90. וידאו: ערוץ הכנסת)

סערה במליאת הכנסת: ראש השב"כ לשעבר ח"כ אבי דיכטר (הליכוד) תקף הצהריים (שני) את יו"ר הרשימה הערבית המשותפת ח"כ איימן עודה ואמר לו כי הגהינום מחכה לו. דיכטר אמר את הדברים לאחר שעודה האשים לאחרונה במהלך דיון בוועדת הכנסת כי "בממשלה ובכנסת יש רוצחי ערבים".

דיכטר עלה לדוכן הנואמים ופנה לעודה: "האשמת אותי שרצחתי את שייח יאסין ורנטיסי, ואתה הרי יודע ששניים אלה היו רבי מחבלים, שדמם של אלפי ישראלים - הרוגים ופצועים - נשפך בגין הנחיותיהם לרצוח ישראלי, אבל אתה נצמד לשקרים שלך. אתה יודע שחיסולם היה 'מכאפחת ארהאב פי סביל אללה - סיכול טרור בדרך האל".

דיכטר המשיך בדבריו הקשים לעודה: "איך לא רעדו לך השפתיים כשהאשמת אותי וחברי כנסת אחרים ברצח של רבי מרצחים כמו יאסין ורנטיסי, אללה לא ירחמהם. הרי באזור מגוריך, חיפה והצפון, היו פיגועי טרור של חמאס והג'יהאד האיסלאמי, פיגועים שבהם נהרגו גם ערבים, לצד יהודים ודרוזים. מה בדיוק אמרה לשונך לאחר הפיגועים הנוראיים האלה? כלום".

בשלב זה, דיכטר אמר דברים שעוררו את זעמם של הח"כים הערבים: "אללה בחאסב יא איימן, הוא מחכה לך למעלה. וכשתגיע לשערי הגיהינום, יקבלו את פניך שייח יאסין ורנטיסי מחמאס ושקאקי מהג'יהאד האיסלאמי, וימהרו למנות אותך לראש ועד הבית שלהם, ללא הצבעה. עברת את מבחן הקבלה שלהם. כל מדינות ערב הכריזו שחיזבאללה הוא ארגון טרור, אבל אצלך....

איימן עודה מסר בתגובה: "נראה שדיכטר נמצא תחת לחץ עצום וכנראה קצת נואש להגיע לכותרות ולכן בוחר בהסתה זולה ונמוכה. נמשיך לקדם פוליטיקה של שותפות, שרואה את טובת כלל האזרחים, מול אותה פוליטיקת שנאה ורוע של הממשלה הנוכחית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר