חזרה לעבודה

המטפלת החשודה בטלטול תינוק חרדי החלה לטפל בקשישה

סימונה רז, החשודה כי גרמה לפציעתו הקשה של תינוק לאחר שלפי החשד טלטלה אותו, החלה לאחרונה לטפל בקשישה כבת 89. אב התינוק שטולטל הופתע ואמר בשיחה עם "כיכר השבת": "כנראה במדינה שלנו לא לומדים לקח, אני ממש מרחם על אותה קשישה ומאחל לה אריכות ימים" (חרדים)

הפעוט שטולטל משתחרר מבית החולים (צילום: שניידר)

המטפלת החשודה ממשיכה לטפל: אתר ynet מדווח כי בימים האחרונים הגיע למשטרת פתח תקווה מידע שלפיו סימונה רז, המטפלת החשודה בטלטול הפעוט דניאל חיים גרסון שגרם על פי החשד לפציעתו הקשה, החלה לטפל בקשישה סיעודית כבת 89.

על פי הדיווח, לאחר שהמידע על עבודתה החדשה שעלולה לסכן את הקשישה שנחשבת חסרת ישע התקבל, זומנה רז לחקירה והודתה כי היא אכן מטפלת בקשישה. בימים האחרונים הגישה משטרת פתח תקווה בקשה לבית משפט השלום בפתח תקווה לאסור עליה לטפל בקשישה.

בדיון שנערך בפני שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה כרמית בן אליעזר, החליטה השופטת לדחות את דרישת המשטרה כשהיא כותבת כי "קיים חשד סביר הקושר את החשודה למיוחס לה, וחשד סביר זה אף התעצם לאחר שהתקבלה חוות דעת של המכון לרפואה משפטית. אין ספק כי מעשיה של החשודה, ודאי על רקע עברה, מצביעים על מסוכנות הנשקפת ממנה".

התינוק שנפגע משוחרר מבית החולים. ארכיון (צילום: שניידר)

למרות זאת, החליטה השופטת לאפשר לה את המשך עבודה עם הקשישה וקבעה כי החלטה אחרת "יש בה לפגוע בפרנסתה ובחופש העיסוק שלה. הרחבת האיסור גם לטפל בקשישים עלולה לפגוע בה במידה אנושה, ולמעשה תותיר אותה ללא אפשרות להתפרנס, ולא מצאתי כי נסיבות העניין מצדיקות זאת".

כזכור, הפעוט דניאל חיים גרסון טולטל על פי החשד בכוונה תחילה על ידי המטפלת רז סימונה שהופקדה על טיפולו בעת שהוריו יצאו לעבודתם, לאחר שהפעוט אושפז במצב קשה עצרה המשטרה את המטפלת, שכבר הורשעה בעבר בהתעללות בילדים, ולאחר מספר שבועות שוחררה למעצר בית. לאחר שלושה שבועות בהם אושפז דניאל חיים במחלקה לטיפול נמרץ, שוחרר הפעוט לביתו במצב טוב.

אביו של דניאל חיים, עידן גרסון, הופתע לגלות כי בית המשפט אישר למטפלת החשודה לעבוד עם הקשישה חסרת הישע ואומר ל"כיכר השבת" כי "דניאל חיים עדיין מתאושש מהפגיעה הקשה שעבר ונמצא תחת טיפול תרופתי ומעקב צמוד שלנו ההורים. מזעזע לחשוב שבזמן הזה שאנחנו נשארים עם דניאל חיים עקב ההתעללות שעבר, ולא הולכים לעבודה, אותה המטפלת שהודתה בתקיפה חוזרת לעבודה כאילו כלום, ועוד כמטפלת!".

"כנראה שבמדינה שלנו לא לומדים לקח. יותר מפעם אחת היא התעללה בילדים. ונותנים לה לטפל בקשיש חסר ישע שמבחינה תפקודית הוא כתינוק לכל עניין. אני ממתין לטיפול המשטרה גם בעניין הספציפי הזה וכמובן להגשת כתב האישום ולו בכדי להציל את הילד הבא מהתעללות".

עידן הוסיף: "אני ממש מרחם על אותה קשישה ומקווה שתאריך ימים בבריאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר