לא תהיה מלחמת עולם שלישית

לא תהיה מלחמת עולם שלישית, לא תהיה אינתיפאדה שלישית, למרות כל הסיבוכים והסכסוכים בין המדינות, זה יימשך עד שהעולם כולו יחזור בתשובה. המסר השבועי

(צילום: באדיבות תאיר נרי)

ריבונו של עולם, מלך העולם, ברא את העולם מא' עד ת'. אין שום טעות בבריאה ואף כוכב לא נברא בטעות. כל מה שקיים על פני כדור הארץ - בני אדם, חיות ובהמות, עופות, דגים ועצים - הכל ברא לכבודו, והבחירה בידי האדם. את היהודים הביא בורא עולם לעולם, כדי שילחמו נגד הרע, נגד הטומאה שיש בעולם, וכדי להפוך את העולם הזה מטמא לטהור, מרע לטוב, משנאה לאהבת-חינם.

לא תהיה מלחמת עולם שלישית, לא תהיה אינתיפאדה שלישית, למרות כל הסיבוכים והסכסוכים בין המדינות, זה יימשך עד שהעולם כולו יחזור בתשובה.

איתני הטבע ימשיכו להכות בכדור הארץ בכל מקום ומקום. כל מדינות ערב יתפרקו ולא יהיה להם מושיע.

בורא עולם מזהיר ומזהיר את כל עם ישראל: לא לצאת בחגים לחו"ל! דאע"ש מפוזר בכל מקום בעולם, לפעמים הם נראים אנשים נחמדים ומתוקים ובסוף מגלים את האכזריות שיש בהם. כשיהודים נמצאים באדמת הקודש ארץ ישראל, הם מוגנים ושמורים, אף אחד לא יכול לפגוע בהם ולאף אחד לא יהיה האומץ להתקרב למדינת ישראל.דאע"ש וכל האנטישמיים פוגעים ביהודים שגרים מחוץ למדינת ישראל. ישראל ארץ מוגנת ושמורה. אנשי עסקים אמידים מאוד שמשקיעים בחו"ל, יכולים לצאת ולחזור. הזמנים קשים ודאע"ש עושה שַמות בכל ארצות העולם, חוץ מישראל. השנאה ליהודים מתרחבת וגדלה, פתאום יבוא יום שיהודים יברחו ויעזבו את כל הרכוש. היהודים במדינת ישראל צריכים להודות לקדוש-ברוך-הוא בכל שנייה.

הקדוש-ברוך-הוא אוהב יהודים שמרחמים על יהודים. כל אדם שיש לו תפקיד בכיר בצבא ההגנה לישראל, צריך להדריך היטב את חיילי צה"ל, לא לרמוס, לא להשמיץ אותם ולא להסיק מסקנות כל עוד לא בדקו סופית. יהודים יקרים, צריך לשמור ולגבות את חיילי צה"ל, הם בסך הכל בני 18-19. צריך להדריך אותם בדרך הנכונה ולא להפיל להם את המוטיבציה. לא מאחל לאף יהודי בעולם לעמוד מול מחבל שדוקר חייל צה"ל בדם קר. אף אדם בעולם לא יכול לעמוד במראה האכזרי ביותר של דקירת יהודים מול עיניהם של העוברים ושבים. כולם גיבורים במשרדים, אבל כשזה קורה למישהו הוא הופך להיות הכי חלש בעולם, ורואה כמה שהוא כלום.

בארץ הקודש עבר חג הפורים בשמחה בכל בית בעם ישראל, לא היה מחסור באף בית ובאף משפחה. בורא עולם נתן מתנות לכל משפחה בעם ישראל, לכולם היה טוב והייתה שמחה גדולה! שהשמחה הגדולה הזאת תהפוך להתגלות מלך המשיח בפרהסיה! הקדוש-ברוך-הוא רוצה שהיהודים יזכרו בכל חג את מהות החג. כל חג של עם ישראל מְלֻוֶה בעצב וכאב. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שיקפידו בחגים עפ"י ההלכה. בכל חג וחג, מראה הקדוש-ברוך-הוא לעם ישראל איך היה מר וקשה, איך הם כמעט נכחדו מהעולם ופתאום ראו ניסי ניסים, איך בורא עולם הפך ממר למתוק והציל אותם.

בארץ הקודש לא חסר כלום, הגשמים בעיתם במדויק, במאת האחוזים. הגשמים יורדים באזור הדרום - כדי להרוס את המנהרות. בורא עולם לא שואל אף אחד, הוא בכבודו ובעצמו הורס את המנהרות ושכל המדמיינים יזוזו הצידה.בורא עולם עושה בסתרי סתרים דברים שלא נראים לעין, אומר בסתרי סתרים דברים שלא מבינים אותם, אבל בסופו של דבר, הכל מתבצע בדיוק!

כל האזרחים ששומעים רעשים באדמה - לא לשתוק, להודיע למשטרה ולצבא - גם בצפון וגם בדרום.

חמאס, דאע"ש והפלסטינאים ממשיכים לחפור 24 שעות ביממה. הם לא רוצים שלום, הם רוצים מלחמה מול ישראל.

מצרים, סיסי עושה הכל במדבר סיני כדי לנקות את המקום, נהרגים והורגים, סוגרים ופותחים. יש הרבה חיילים מצרִים שמקבלים שוחד מרצועת עזה. סיסי לא ישן לא בלילה ולא ביום, חושד בכולם ופוחד שיתהפכו עליו. סיסי, יש חפרפרות, רוצים להפיל את המשטר שלך. הם טועים, הם ייגרמו נזק כבד לעצמם ולכל מצרים.

סוריה אין לה תקומה, נפלה ולא תקום.

רוסיה נפטרה מכל התחמושת הישנה שלה ומהאימונים המפרכים שעשתה על סוריה. עשתה עבודה יפה ומראה לעולם את כוחה החזק בעולם.

ארה"ב עסוקה בבחירות. בִּמקום שהיהודים יתערבו בבחירות - שיתפללו לבורא עולם שייתן בארצות הברית נשיא שמתאים למדינת הקודש. אסור ליהודים להתערב בבחירות בארה"ב, הם יכולים רק להתפלל.

בתורכיה יהיה המשך, תהיה מהפכה שלמה. דאע"ש זורע הרס ומשגע את כל המדינות סביב תורכיה לכיוון אירופה.יהודים הגרים בתורכיה - לעלות לישראל דחוף. אל תחכו למכה השנייה כדי להבין טוב יותר, חבל! יהודים מישראל - לא לנסוע לטייל בתורכיה. בזול בזול, אבל הזול הזה יכול לפגוע בחייכם, אל תגידו 'לי זה לא יקרה'. בישראל הקדוש-ברוך-הוא מחבק עִם טלית את כל מדינת ישראל ועמוד ענן של אש מסביב לגבולות ישראל.

ירדן מחכה לבחירות בארצות הברית, כי יש לה מיליוני פליטים שאוכלים אותה חיה.

לבנון לא מתערבת.

לנסראללה וחיזבאללה אין מספיק תחמושת. איראן לא מצליחה להעביר להם וסוריה מתה, לא יכולה לעזור - אין מי שיעזור להם.

איראן הם מנסים ושולחים תחמושת דרך סוריה ומצרים, אבל תקיפה ישירה מול ישראל - לא יכולים. אסתר המלכה ומרדכי היהודי מרתיעים אותם יום יום. יש להם הארה מהקדוש-ברוך-הוא, שישראל הם עם נבחר - לא לגעת בהם!אם איראן תרצה לעשות משהו מול ישראל, הקדוש-ברוך-הוא לא יחכה שנייה אחת - יפתח את האדמה ויבלע אותם!

רוב מדינות העולם יתמוטטו כלכלית, סין, יפן, אסיה, ארה"ב, ובאירופה, אין להם ברכה בעשייה. בורא עולם רוצה שכולם יהיו כפופים למדינת ישראל! המפתח למזל וברכה לכל העולם נמצא במדינת ישראל!

בורא עולם שונא זימה ומגלה את כולם, תיזהרו, תעשו תשובה עכשיו. כל המשוחדים, הרמאים, הגנבים ואנשי הזימה,מתגלים כולם. בורא עולם שונא התבוללות, שתייה חריפה, סמים והימורים, זה פוגע בכבוד האדם ובעתידו.

בחופי ישראל לא יהיה שום צונאמי, רק מחוץ לגבולות ישראל. עם ישראל ימשיכו להתפלל לקדוש-ברוך-הוא והכל יהיה טוב.

משיח פועל, עובד ונמצא בכל מקום! בורא עולם מסתיר ומטשטש את המשיח. כשתגיע השעה - אף אדם בעולם לא יוכל לעמוד מול המשיח, לא אדם, לא ארץ או מדינה, לא רוח, לא אש ואדמה, לא אומה ולא אטום. כל הליצנים והלעגנים יפסידו את חייהם, בורא עולם מדבר איתנו בקודים ורמזים, מדבר בסתר כדי לא לפגוע בבחירה החופשית.משיח בא לעשות סדר בעולם, סופית, בדור הזה! כל רב גדול בישראל יודע בדיוק מי הוא המשיח, איפה הוא גר ומה הוא עושה כל הזמן! הם פוחדים לגלות, פוחדים שירד ערך גדולתם בתורה. הקדוש-ברוך-הוא הפסיק לדחות - אין דחייה עוד. זה הסוף בקרוב! בורא עולם נותן סימנים לעם ישראל ולעולם כולו ברצף. זה בימינו, בזמננו!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר