וידאו דרמטי

חשד לפיגוע דקירה בראש העין: צפו במאבק עם הדוקרת

אישה בת 30 נפצעה בצהריים מדקירה באזור התעשייה בראש העין. במשך דקות ארוכות התעמתו אזרחים עם הדוקרת הערביה, עד להשתלטות ומעצרה בידי כוחות המשטרה • צפו בווידאו (חדשות)

(צילום וידאו: (Biones security (israel - מתוך ynet)

חשד לפיגוע דקירה: אישה בת 30 נדקרה בצהריים (ראשון) מדקירה באזור התעשייה בראש העין. במשך דקות ארוכות התעמתו אזרחים עם הדוקרת הערביה, עד להשתלטות ומעצרה בידי כוחות המשטרה.

הדוקרת, תושבת כפר קאסם בת 23, נתפסה על ידי מאבטח אזרחי שהיה בזירה שהצליח להשתלט עליה ללא שימוש בירי, זאת לאחר שבמשך דקות ארוכות אזרחים רבים ניסו להשתלט עליה אך ללא הצלחה.

כוח משטרה שהוזעק למקום עצר אותה. בידי החשודה נמצאה סכין ובחיפוש בתיקה נמצאה סכין נוספת.

המשטרה חוקרת חשד לאירוע דקירה על רקע לאומני.

מהמשטרה נמסר כי "סמוך לשעה 13:04 התקבל דיווח על אירוע דקירה ברחוב המלאכה 17 בראש העין. ממצאים ראשוניים עולה כי מאבטח בבניין משרדים סמוך שמע צעקות מכיוון הכביש וזיהה אישה אוחזת בסכין צורחת ומנסה לדקור אישה אחרת.

"המאבטח רץ לכיוון הדוקרת, שלף את אקדחו והצמיד אותו לראשה ובסיוע שני אזרחים שהיו במקום ריתקו אותה לקרקע והוציאו את הסכין מידה וסכין נוספת שהיתה על גופה.

"צוות סיור של משטרת ישראל שהיה במקום עצר את הדוקרת וסייע בפינוי הדקורה תושבת כפ"ס ילידת 86' במצב קל לבילינסון עם פציעות בכתף. החשודה תושבת כפר קאסם ילידת 93' הועברה לחקירה נסיבות האירוע נבדקות לרבות חשד שמדובר במניע לאומני".

מבית החולים בילינסון נמסר כי "לבית החולים הגיעה כעת פצועה במצב קל מפיגוע דקירה בראש העין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר