המצלמה הנסתרת תיעדה את הזוועה

בתוך ימים ספורים: נעצר חשוד בתקיפת הילד החרדי בבני ברק

מצלמת אבטחה תיעדה גבר חרדי מנסה לתקוף ילד חרדי בחג הפורים בבניין מגורים בבני ברק. לפנות בוקר עצרו חוקרי המשטרה חשוד במעשה - בן 25, תושב העיר החרדית מודיעין עילית (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(מצלמות אבטחה, מתוך עמוד הפייסבוק "לא תשתוק")

המשטרה עצרה לפנות בוקר (ראשון) תושב העיר החרדית מודיעין עילית, בן 25, החשוד בתקיפה מזעזעת של ילד חרדי בן 9 בבני ברק במהלך חג הפורים.

מהמשטרה נמסר כי בשבוע שעבר הופץ סרטון ובו נראה חשוד המבצע מעשים חמורים בילד בן 9 בתוך חדר מדרגות בעיר בני ברק. "הסרטון הגיע לידי המשטרה אשר פתחה בחקירה בנושא והיום לפנות בוקר נעצר חשוד (25, מודיעין עילית) במעשה".

יצוין כי מעצרו של החשוד התאפשר לאחר עדות שהתקבלה בארגון "לא תשתוק", שהפיץ את הסרטון. העדות הועברה למשטרה ובכך החשוד נעצר.

כפי שדווח בשבוע שעבר ב"כיכר השבת", במהלך חגיגות חג הפורים, תועד גבר בעל חזות חרדית כשהוא נכנס לחדר מדרגות בבני ברק, מסייר במקום בכדי לבדוק שאין איש, ולאחר מכן תוקף ילד חרדי ומנסה לבצע בו מעשים חמורים.

הילד המבוהל לוקח צעד קדימה ובוחן מי הגבר הזר שמנסה לפגוע בו, הגבר נרתע ושב לבחון שאף אחד לא מסתכל לכיוונו וכשהוא מדבר במכשיר הסלולרי שלו, הוא נראה עוזב את הזירה.

התוקף האכזר לא ידע כי כל מעשיו מתועדים במצלמת אבטחה שהוצבה בחדר המדרגות וכך מעשיו הקשים נחשפו וזכו לטיפול מיידי של הרשויות.

חוקרי המשטרה שנחשפו לתיעוד הווידאו הצליחו לאתר את הילד וחוקרי ילדים תשאלו אותו. וכעת, לאחר חקירה מאומצת, איתרו את החשוד בתקיפה והוא נעצר במודיעין עילית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר