נשארת בכותרות

ענבל אור טוענת: ג'יפ היוקרה - אינו מותרות

יזמית הנדל"ן מבקשת להשאיר אצלה את רכב היוקרה שברשותה עקב היותה אם חד הורית. שוויו של הרכב מוערך בכ-900 אלף ש"ח: "לא תצמח שום תועלת באחסון וירידת ערכו במגרש" • היום החלה מכירת החיסול במשרדיה של אור במגדלי עזריאלי בשווי מיליוני שקלים. למתעניינים: אי אפשר לקנות פריטים בודדים (חדשות, בארץ)

יהודה לוינגר | כיכר השבת |
ענבל אור (צילום: פלאש90)

לאחר שבית המשפט המחוזי החליט על פירוק חברות "אור סיטי נדל"ן" בבעלות היזמית ענבל אור וההחלטה על צו כינוס נכסים זמני, שלחה היום (שלישי) ענבל אור בקשה לכונס הנכסים הרשמי, באמצעות בא כוחה עורך הדין שלמה טופז, להשאיר את רכב הג'יפ היוקרתי שברשותה.

בקשת אור באה בעקבות דרישת כונס הנכסים לתפוס את הרכב הג'יפ מסוג ריינג' אובר. הנימוק לבקשתה החריגה של אור הינו "אחזקה ושימוש לרכב לאם חד הורית" וגידול 4 ילדיה. שופט בית המשפט המחוזי, איתן אורנשטיין, הפנה את בקשתה לכונס הנכסים הרשמי וביקש את התייחסותו תוך 24 שעות.

שוויו של רכב היוקרה של אור מוערך בכ-900 אלף ש"ח. בתגובה לבקשתה להחזקת רכב יוקרה, מסרה אור כי "גידולם של 4 ילדים קטינים, אינם מותרות בישראל", והוסיפה כי אמנם מדובר ברכב יקר אך "לא תצמח שום תועלת באכסון וירידת ערכו במגרש".

בתוך כך החלה היום מכירה פומבית של ציוד משרדי שנמצא במשרדיה של אור. מכירת החיסול תיערך גם מחר בין השעות 10:00 עד 13:00 במגדלי עזריאלי בתל אביב.

מעבר לציוד המשרדי ימכרו ספות האירוח, מקררים, מסכי פלזמה ואף מרכזיית טלפונים. הציוד לא יימכר באופן פרטני. הכספים שיושגו ממכירת הציוד יועברו לכיסוי הוצאות פירוק החברה.

אמה של אור, סיפרה בראיון לגלי צה"ל הבוקר כי היא חוששת לבתה ושהיא עלולה לפגוע בעצמה. "היא בכתה, היא פשוט התאבלה. כשאמרו לה שיש פירוק סופי לחברה היא נבהלה כל כך ולקחה את זה מאד קשה. היא שבורה לחלוטין", אמרה האם, והוסיפה כי צריך קצת חמלה בנושא הכאוב הזה.

כזכור, בסוף השבוע האחרון טענה אור החשודה בהונאת רוכשים, כי לא ידעה על כך דבר וכל פעולות החברה נעשו בידי רואי החשבון ועורכי הדין של החברה. בנוסף, שלחה אור באמצעות עורך דינה לפתיחת חקירה פלילית נגד בכירים בחברה בחשד למעילה בהיקף של מיליוני שקלים בלא ידיעתה.

אתמול הייתה אמורה אור להגיע לחקירת המשטרה כדי להציג מסמכים שיאמתו את טענותיה אך לא התייצבה במשטרה. לאחר שחלף הזמן הגיעו השוטרים למלון הדירות "ווסט" בו היא מתאכסנת ולהם סיפרה אור שהיא חשה בכאבים. צוות רפואי שהוזעק למקום בדק את אור והוחלט במשטרה לשחררה מהחקירה באותו היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר