טוויטר ניתקה את ה-CIA

חברת טוויטר שמחזיקה באחוזים מחברת Dataminr הכורה מידע בזמן אמת מחשבונות הרשת החברתית של החברה, הודיעה לאחרונה לסוכנויות המודיעין האמריקאיות כי היא מנתקת אותם מהשירות (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

סוכנויות המודיעין מנותקות: חברת טוויטר שמחזיקה באחוזים מחברת Dataminr הכורה מידע בזמן אמת מחשבונות הרשת החברתית של החברה - טוויטר, ומנפיקה מידע לגבי הנושאים החמים ברשתות החברתיות, הודיעה לאחרונה לסוכנויות המודיעין האמריקאיות כי היא מנתקת אותם מהשירות.

על פי הדיווח ב"וול סטריט ג'ורנל", הודעת טוויטר מגיעה על רקע המלחמה של ענקיות הטכנולוגיה בארצות הברית נגד סוכנויות הריגול. בכירי טוויטר הודיעו לגורמי הביטחון הרלוונטיים כי ינתקו אותם מהמערכת שסיפקה מידע לרשויות הביון כולל סוכנות הביון המרכזית (CIA) והסוכנות לביטחון לאומי (NSA) האחראי על התחום הדיגיטלי.

הסוכנות היחידה שלא תנותק מחברת Dataminr היא הסוכנות לביטחון המולדת (Homeland security) שאחראית על מניעת אירועי טרור בתוך שטח ארצות הברית.

למרות הניתוק, חברת טוויטר הודיעה כי הסוכנויות יוכלו לעשות שימוש ולנטר את המידע ברשת החברתית טוויטר בכלים הציבוריים של החברה שפתוחה לכלל המשתמשים בעולם.

חברת Dataminr עוסקת בניטור מידע בזמן אמת, כשהחברה מוכרת את שירותיה בין היתר לכלי התקשורת הגדולים בעולם שלפי תחומי העניין ברחבי העולם לומדת על הדיווחים הבולטים בעולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר