זהירות מונעת אסון

השריפה בהר נוף: בגלל מטען נייד לסוללות

מחקירה ראשונית של שירותי כיבוי אש עולה כי השריפה בדירה בהר נוף החלה ככל הנראה בעקבות מטען נייד לסוללות, שהושאר בטעינה על ספת ישיבה בסלון הבית ובשל כשל במטען החלה שריפה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
לכוד בשריפה, הלילה (צילום: באדיבות המצלם)

מעט לאחר השעה 04:00 לפנות בוקר (רביעי) פרצה שריפה בדירה ברחוב שמעון אגסי בשכונת הר נוף בירושלים, ממנה נפגעו הורים ושני ילדיהם, שפונו לטיפול בבית החולים 'שערי צדק'.

מחקירה ראשונית של שירותי כיבוי אש, בפיקודו של טפסר משנה שמואל תורג'מן, רמ"ד חקירות של כבאות והצלה ת.א ירושלים עולה כי השריפה החלה ככל הנראה בעקבות מטען נייד לסוללות, מכשירי חשמל שונים וטלפונים סלולרים שהושאר בטעינה על ספת ישיבה בסלון הבית.

בשלב מסויים נגרם כשל במטען וכתוצאה מכך החלה ככל הנראה השריפה.

בכבאות והצלה מחוז ירושלים שבים ומבקשים מהציבור, להקפיד ולא להטעין מחשבים, סלולארים, וסוללות סמוך לחומרים היכולים להתלקח (כגון ספות, כלי מיטה, בגדים וכו') ובנוסף לא להשאיר מכשירי חשמל בהטענה בזמן שהולכים לישון או עוזבים את הבית.

אל השריפה הוזעקו ארבעה צוותי כיבוי ומנוף גבהים. לוחמי האש חדרו לדירה אשר בערה בעוצמה ולהבות ועשן רב אפפו אותה. הצוותים החלו בפעולות כיבוי כשבמקביל צוותים נוספים סרקו את הדירה אחר לכודים.

כעבור זמן קצר איתרו לוחמי האש בדירה הבוערת זוג הורים וילדיהם כבני 20 לערך, כשהם פצועים לאחר ששאפו עשן רב.

לוחמי האש חילצו את הלכודים מהדירה הבוערת והעבירו אותם לטיפול כוחות הרפואה שהמתינו מחוץ לבניין.

מבית החולים 'שערי צדק' בירושלים נמסר הבוקר כי "למחלקה לרפואה דחופה בשערי צדק פונו לפנות בוקר זוג הורים ושני ילדיהם בן 20 ובת 17 שנפגעו משאיפת עשן מדלקה בביתם. האם ושני הילדים במצב קל והאב כבן 60 במצב בינוני מונשם ומורדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר