בתום מרדף: חוסל חשוד ברצח כפול בראשל"צ

המשטרה חיסלה ביריות את יאן גבריאלוב, החשוד מזה שלושה ימים ברצח הכפול של אנסטסיה רוסנוב ואליעזר קנדינוב ז"ל בראשון לציון. מי שירה בחשוד היה מפקד מחוז מרכז ניצב מוטי כהן (חדשות, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת החיסול (Flash90)

בשעות אחר הצהריים (יום שבת) חיסלה המשטרה ביריות את יאן גבריאלוב, החשוד מזה שלושה ימים ברצח הכפול של אנסטסיה רוסנוב ואליעזר קנדינוב ז"ל בראשון לציון. מי שירה בחשוד היה מפקד מחוז מרכז במשטרה ניצב מוטי כהן.

גבריאלוב נמצא על ידי כוח משטרתי בלוד, בשעה שנהג ברכב ברחוב חיים חורי בעיר. הוא נהג בצורה פרועה וסיכן נהגים נוספים ועוברי אורח, המשיך בנסיעה ולא הגיב לקריאות השוטרים לעצור בצד.

כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום וביצעו לעברו נוהל מעצר חשוד והוא נורה. ברכב בו נסע גבריאלוב נמצא אקדח טעון עם כדור בקנה. במשטרה מעריכים כי זה האקדח ששימש אותו ברצח הכפול.

השר לביטחון פנים גלעד ארדן מסר: "בשקט, במקצועיות תוך סיכון חיי השוטרים והמפקדים, הם הגיעו אליו ומנעו פגיעה נוספת בחפים מפשע. אירוע הרצח המצער בראשון לציון רק ממחיש את הצורך הלאומי בהתגייסות כוללת של כלל הגופים הרלוונטיים על מנת להגן להבא טוב יותר על נשים המאוימות על ידי בני זוגן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר