"שרה נתניהו לא חולת נפש"

העימות החריף בין עו"ד יעקב וינרוט לרביב דרוקר • צפו

פרקליט העל החרדי, עו"ד יעקב וינרוט, התייצב באולפן חדשות 10 בכדי להגן על הגברת שרה נתניהו, ונקלע לעימות חריף עם הפרשן רביב דרוקר. וינרוט טען כי הגברת נתניהו לא חולת נפש (חדשות)

(באדיבות חדשות ערוץ 10)

פרקליט העל החרדי, עו"ד יעקב וינרוט, התייצב אמש (שלישי) באולפן חדשות 10 בכדי להגן על הלקוחה שלו - הגברת שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה.

במהלך הראיון שהגיע לטונים גבוהים, "עקץ" וינרוט את פרשן חדשות 10 - רביב דרוקר ואמר כי "אני מופיע עם רביב דרוקר על פרשות נתניהו כבר משנת 96, וברוך השם עד היום לא יצא מזה כלום".

במהלך הראיון אמר וינרוט כי מדובר ברדיפה אישית נגד הגברת נתניהו, כשהוא מצהיר לגבי פרשת המטפלת באביה של נתניהו כי "ראיתי צ'קים ששרה רשמה למטפלת של אביה, הכל שקרים".

בהתייחסו לפרשת האוכל שהועבר לכאורה ממעון ראש הממשלה לביתו הפרטי של נתניהו בקיסריה, אמר וינרוט כי הוא מכנה את הפרשה "פרשת הפולקעס" והוא סבור כי איננה מדיפה שום ריח פלילי.

במהלך הראיון נשאל וינרוט לגבי הפרסומים לפיהם הוא פנה ליועהמ"ש בעבר במכתב מיוחד בו ביקש התחשבות בגברת נתניהו בעקבות מצבה הנפשי הקשה. וינרוט הכחיש את הפרסומים ואמר כי שוחח עם היועהמ"ש והבהיר לו כי בפרשות שפורסמו אין "ריח" פלילי.

צפו בעימות באדיבות חדשות ערוץ 10

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר