בעקבות הצפות ענק: המוזיאון המפורסם בעולם מפנה את יצירות האמנות

מוזיאון הלובר בפריז הודיע כי בעקבות הצפות הענק המוזיאון ייסגר וחפצי האמנות יפונו ממנו. באחד מפלגיו של נהר הסן הגיעו המים לגובה שלא נראה במאה השנים האחרונות (חדשות, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נהר הסן (שאטרסטוק)

הצפות ענק בצרפת: מוזיאון הלובר בפריז הודיע היום (חמישי) כי בעקבות הצפות הענק שפוקדות את אירופה בכלל ואת צרפת בפרט, המוזיאון סוגר את שעריו היום ומחר בפני מבקרים, וזאת על מנת לפנות את יצירות האמנות יקרות הערך שעלולות להינזק מהמים.

מוקדם יותר הודיע נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, צרפת תכריז על מצב אסון באזורים שהוכו בימים האחרונים בהצפות. הודעתו של הנשיא מגיעה על רקע לאחר שעיריית פריז הודיעה מוקדם יותר כי היא נערכת לסגור לגמרי קו של הרכבת התחתית משום שמפלס המים בנהר הסן ממשיך לעלות.

על פי הדיווחים בצרפת, אלפי בני אדם פונו כבר מהאזורים המוצפים, והמים ממשיכים לאיים על בתים פרטיים ועל בתי עסק באזור פריז. באחד מפלגיו של נהר הסן הגיעו המים לגובה שלא נראה במאה השנים האחרונות.

כ-400 כבאים נשלחו לעיירות המוצפות באזור פריז כדי לחלץ אנשים מבתים שמים חדרו אליהם. השירות המטאורולוגי הצרפתי הזהיר כי הצפות נוספות צפויות באזור פריז.

ההצפות נמשכות גם במדינות נוספות במערב אירופה. המשטרה בגרמניה הודיעה היום כי מצאה גופה חמישית של אדם שנהרג בהצפות במחוז בוואריה. לפי הרשויות בגרמניה כבישים באזור סמוך לגבול האוסטרי עדיין סגורים, אף שמפלס המים שם ירד. הממשלה המקומית של מדינת המחוז בוואריה הבטיחה לתת סיוע כלכלי לתושבים באזור זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר