המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

חג השבועות הוא חג טוב ושמח, יש מתן תורה, יש חזרה בתשובה של כל יהודי ויש עזרה מבורא עולם שמושיט יד בשבועות ואומר 'תבואו אליי יהודים, אמחל לכם ואכפר לכם'

(באדיבות אתר תאיר נרי)

בורא עולם אבא של עם ישראל, של כל העולם ושל כל העולמות בארץ ובשמיים, ממשיך בעוצמה אדירה לטהר את כל העולם, עד שהעולם הזה, כדור הארץ וכל מה שיש עליו ונמצא בו, יהיה טהור וקדוש וכולם יקיימו את עשרת הדיברות - ירצו או לא ירצו. עד שארץ ישראל, ארץ הקודש והיהודים, יקבלו את התורה ויקיימו אותה, יקיימו את עשרת הדיברות, וארץ הקודש והיהודים בארץ הקודש ישלטו בכל העולם. השליטה היא לא בכוח ולא צבאית, השליטה היא רוחנית - בזכות ארץ ישראל הקדושה ובזכות היהודים שגרים בה, העולם כולו מתקיים וחי.

חג השבועות הוא חג טוב ושמח, יש מתן תורה, יש חזרה בתשובה של כל יהודי ויש עזרה מבורא עולם שמושיט יד בשבועות ואומר 'תבואו אליי יהודים, אמחל לכם ואכפר לכם'. זו מתנה שמקבלים ביום השבועות בלי שום מאמץ - מתנת אל. עוד מתנת אל שמקבלים בליל חג השבועות, מ-12:00 בלילה עד עלות השחר, בורא עולם מקשיב לבקשותיהם של כל היהודים ומקיים אותן!

תבקש מעומק הלב ותאמין - כל בקשותיך יתקבלו מא' עד ת'! מי שרוצה לבדוק את בורא עולם, מי שיעשה צחוק ויגחך שלא יקבל כלום, עדיף לו 'שב ואל תעשה', לא להסתבך עם הקדוש-ברוך-הוא!

עם ישראל סומך על הממשלה והשרים, שלא יזלזלו בארץ הקודש ולא יהיו מושפעים מאף מדינה בעניין מסירת חלקים מארץ ישראל. מדינות אירופה ומדינות ערב חושבות שאם תקום מדינה פלשתינאית חס ושלום, יבואו כל הפליטים, דאע"ש והמוסלמים הקיצונים לגור בה, ושהבעיות שיש להם באירופה ובמצרים הן בגלל שאין מדינה פלשתינאית - טעות חייהם! בדיוק הפוך! את הפלשתינאים והחמאס מעניין רק לקחת חלקים מארץ ישראל ולהמשיך לשלוח טילים כדי להרוס אותה, זו מטרתם, הם שחקנים ושקרנים גדולים.

ממשלת ישראל צריכה להתרחב לאגודה אחת גדולה, אך ורק כדי לעזור לארץ ישראל וליהודים שבה, להביא את היהודים מחו"ל, לפתח ולהגדיל את ארץ הקודש. לא כדי לתת חלקים חס ושלום, מארץ ישראל כדי להקים מדינה פלשתינאית. הם רוצים שלום? - בלי לתת חלקים מארץ ישראל! ממשלת ישראל לא צריכה לפחד מאף מדינה בעולם. רואים עין בעין איך בורא עולם הורס את כל מדינות ערב וימשיך להרוס, בלי שצה"ל יניד עפעף. תקשיבו טוב ותזכרו, בורא עולם יהרוס כל מדינה שרוצה לפגוע בארץ הקודש, ארץ ישראל. זה קורה כבר כמה שנים וימשיך לקרות חזק. בורא עולם לא רוצה שאף אחד יגע לו באדמת הקודש. המרגלים שדיברו לשון הרע והוציאו דיבה על אדמת הקודש, ארץ ישראל הקדושה - מתו, וכל הדור הישן נקבר במדבר, על כי לעגו לאדמת הקודש, ארץ ישראל. אדמת הקודש שייכת אך ורק לריבונו של עולם, אך ורק ליהודים שגרים בה.התורכים גרים בתורכיה, היוונים ביוון, הצרפתים בצרפת והיהודים גרים בארץ ישראל. מדינת ישראל לא מעניינת אף מדינה. הם חושבים שאם תקום חס ושלום, מדינה פלשתינאית, יהיה להם שקט - לא יהיה שקט! ההפך, התיאבון בא עם האוכל.

הפלשתינאים והחמאס בשקט. השקט הזה הוא ה'שקט שלפני הסערה', הם מתכננים להפתיע את ארץ הקודש דרך הים, דרך היבשה, דרך המנהרות ודרך האוויר.

כל הכבוד לצבא-הגנה-לישראל, שתפסו את הקנוניה במזרח ירושלים, עשו עבודה יפה! ה' ישמור ויגן עליהם! את הראש העיקרי עדיין לא תפסו, צריך לתפוס.

ארה"ב עסוקה בענייניה, אוהבת רק את האינטרס שלה שכרגע הוא הבחירות. לא אכפת לה מה קורה באיראן, שם מתקדמים עם האטום, ולא מאף מדינה אחרת. כל המדינות במזרח התיכון נהרסו ונשארה רק מדינת ישראל איתנה וחזקה בעולם. זאת תהיה הסיבה שהאמריקאים יצטרכו להיות חברים טובים מאוד של מדינת ישראל.

רוסיה אי אפשר לדבר איתה, לא עושה חשבון לאף אחד, הרוסים עובדים עם כוח. רוסיה אוהבת את ארץ ישראל הקדושה, כי יודעת מה זה המוח היהודי ויודעת שלמרות כל מה שעוברים היהודים בעולם הזה, הם חזקים ומתחזקים יותר.

תורכיה רוצה שלום בשביל התיירות של המוח היהודי ודרך השלום להגיע לרצועת עזה. דאע"ש שולט בארדואן ובכל שריו.

סוריה ממשיכה להימחק, יש שם מערבולת של מלחמה בכל החזיתות.

עיראק מתה.

מצרים שמתערבת בשלום כדי להקים מדינה פלשתינאית, פתחה חשבון עם ריבונו של עולם! האיסלאם הקיצוני, חמאס ודאע"ש יעשו בלאגן גדול במצרים ובמדבר סיני. הרעב ימשיך וסכר אסואן נמצא בהמתנה. יש נבואה ליום, לשעה, לעשר שנים ויש נבואה גם לשבעים שנה ואסור ללעוג! צריך לחשוב טוב טוב על מי אומרים, 'חכמים היזהרו בדבריכם', סכנה לדבר כך!

איראן עושה צחוק מכולם. היום גילו שאיראן עוזרת בטרור בעולם. ישראל גילתה זאת כבר לפני שנים רבות והזהירה את העולם על התנהלות איראן.

חיזבאללה ונסראללה אין להם כוח ואין מוח, נמצאים בפחד ובאימה, רוצים לכבוש את לבנון כדי לקבל תחמושת. איראן וסוריה לא יכולים לעזור להם. כרגע הם בשקט, פוחדים לאבד תחמושת. צה"ל נמצא בכוננות וכל תחמושת שמגיעה מאיראן לכיוון סוריה וחיזבאללה - מפוצץ בדרך.

סין תיפול כלכלית וגם אירופה.

אסור להשקיע במניות, מניות זה רווח חינם על גבם של בני אדם אחרים.

צרפת שרוצה לעזור להקים מדינה פלשתינאית, בורא עולם ימלא אותה בעשרות מיליוני פליטים. יהיה להם בלאגן שלא חלמו עליו. יהודים, לברוח משם לישראל דחוף.

האנטישמיות תתגבר ותחריף עוד ועוד. יהודים מישראל - לא לצאת לטייל בחו"ל, רק לעבודה ולשמחות. יהודים לא לעזוב את הארץ - יגרשו אתכם במכות.

כל אלה שמפריעים ליהודים ומסיתים אותם לא לעלות לארץ הקודש - משיח בזמן הקרוב ייצא בפרהסיה וישפוט אותם בדין קשה ביותר, חבל עליהם. צריכים לעודד יהודים לעלות לארץ כדי ליישב את הנגב, הגליל המערבי, רמת הגולן, שומרון ובנימין.

לכל המדינות שמתנגדות לארץ ישראל, יהיה בוץ, גשמים, שיטפונות, אסונות, אש וסכסוכים, כל מי שמפריע לישראל יהיה לו אך ורק יותר רע מרע.

כל אנשי הצווארון הלבן, הגנבים, הרמאים, אנשי הזימה, דתיים או לא דתיים, בכירים או לא בכירים - יתגלו במערומיהם. הקדוש-ברוך-הוא רוצה את ארץ ישראל נקייה, טהורה וקדושה!

הורים יהודים, בורא עולם מתחנן לפניכם ולפני ילדיכם: לא להתבולל בגויים! לא להתבולל בגויים! הם רוצים להשמיד אותנו והורסים את הנשמות של היהודים והיהודיות. לשמור על ילדיכם משתיה חריפה, הימורים וסמים.

גדולי תורה, אנשי רוח ומנהיגים דתיים או לא דתיים - חייבים להתפלל כדי לבטל את רוע הגזירה של הקמת מדינה פלשתינאית ונתינת חלקים מארץ ישראל. כל חברי הכנסת נבחרו אך ורק כדי לחזק את גבולות ארץ הקודש ולהביא את כל היהודים לארץ הקודש, גם את עשרת השבטים, אך ורק לזה נבחרתם.

ארץ ישראל היא הפלא הגדול בעולם! רואים עין בעין את מלאכתו של הקדוש-ברוך-הוא! שפע, צמיחה, גדילה, בנייה, נדל"ן חזק שלא יפסיק לעולם ופרנסה בשפע למי שרוצה לעבוד.

בורא עולם אישר ושיחרר למדענים בישראל שיגלו תרופות לרפא את כל החולים הכרוניים היהודים שבארץ הקודש!

צדיקים בשמיים מתפללים שמלך המשיח ייצא בפרהסיה. צריכים כולם להבין שהתקופה הזאת, הזמן הזה, זה זמן של גאולה ורחמים וגילוי משיח בפרהסיה! כל מי שיתחבר, יתמוך ויאמין שהמשיח עובד ופועל - יהיה במעגל הראשון! מי שיזלזל וילעג, יהיה במעגל האחרון או לא יהיה בכלל.

חג שבועות שמח!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר