אסון בכפר

שני פעוטות נשכחו שעות ברכב ומתו מהחום

מכה כפולה: חובשי מד"א נאלצו לקבוע את מותם של שני פעוטות שנשכחו במשך שעות ארוכות ברכב בכפר בדואי ביום השרבי. הילדים - שני בנים של מורה בכפר אל סייד שבנגב הלוהט (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האחים (צילום: ביתי / מד"א)

חובשים ופרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע בצהריים (רביעי) את מותם של שני פעוטות, כבני שנתיים ושלוש, שנשכחו שעות ארוכות ברכב ביישוב אל סייד שבנגב.

צוותי ההצלה הגיעו למקום וביצעו בהם פעולות החייאה, אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע מוות. נבדקת האפשרות שהשניים נכנסו כחלק ממשחק לרכב בלי שאיש יבחין בהם וננעלו.

במשטרה אומרים כי בעקבות דיווח על פעוטות שנשכחו ברכב בבית הספר בשבט אל סייד, סמוך ליישוב חורה בנגב, הוקפצו למקום שוטרים. בתום טיפול רפואי נקבע מותם של שני ילדים שנמצאו ברכב.

"כשהגענו למקום הובילו אותנו לבית סמוך שם ראינו שני ילדים ללא רוח חיים. סיפרו לנו שחילצו אותם מרכב לאחר שהם שהו בו ככל הנראה מספר שעות. ניסינו להעניק להם טיפול רפואי אבל נאלצנו לקבוע את מותם בשטח בתוך דקות", סיפר חובש בכיר במד"א שהגיע למקום.

הפעוטות, הם ילדיו של מורה מוכר בבית הספר שבכפר. בצהרים הוא סיים את לימודיו ונסע לגן לקחת את ילדיו, ורק כשנכנס פנימה הבין מהגננת ששכח בבוקר להביא אותם. כשיצא החוצה, גילה שהילדים נשכחו בפנים הרכב במשך חמש שעות. הוא התמוטט במקום, ופונה לטיפול רפואי בבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר