"מגייסים" רח"ל

כך התאגיד החדש פונה לאנשי התקשורת החרדית

לאחר שנשמעו טענות על התאגיד שאינו מגייס עיתונאים ואנשי תקשורת חרדיים יצא התאגיד במודעה היתולית בסגנון פשקוויל הקוראת לאנשי תקשורת חרדיים להגיש קורות חיים (ברנז'ה, מדיה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
בניין רשות השידור הישנה (צילום ארכיון: פלאש 90)

הלחץ הועיל: אנשי תקשורת חרדים לחצו על התאגיד החדש שיקום על חורבותיה של רשות השידור, לפנות גם לאנשי תקשורת חרדים ולהציע להם להשתלב בין שורותיו.

היום (חמישי) פרסם התאגיד מודעה היתולית בסגנון פשקוויל שפונה לציבור החרדי ומציע לו לשלוח קורות חיים למשרות בתאגיד. "אומרים עלינו שאנחנו לא מגייסים חרדים. אז אומרים", כתבו בתאגיד.

תחת הכותרת "כי מציון תצא תורה ודבר התאגיד מירושלים. כולם נקבצו באו לך" פונה התאגיד לעיתונאי המגזר. "שמועה נפלאה נודעה בשערנו עת תאגיד השידור הישראלי (שר"י) הכריז על גיוס (רח"ל) של אנשי ונשות תקשורת (בשעות נפרדות תחת השגחת ועדת טוהר המחנה) למגוון תפקידים. הגיבורים ואנשי החיל מביניכם יקומו ויעשו מעשה, ישלחו מייל עם קורות חיים ויראו ישועות".

המודעה גררה גם ביקורת כאשר אנשי תקשורת חרדים טענו שההומור במודעה מלמד על בורות וחוסר הכרה של המגזר החרדי וכי היא לועגת לאינטליגנציה הציבורית.

מתאגיד השידור נמסר כי: "הפוסט פורסם בהומור ומתוך הערכה רבה לציבור החרדי. הומור, כולל עצמי, הוא חלק מערכי היסוד של התאגיד, אשר מוקם בימים אלו. התגובות הרבות לפוסט מוכיחות שחרדים רבים הבינו אותו ברוח הטובה שבה נכתב. התאגיד פונה לציבור החרדי וקורא לו להמשיך ולשלוח קורות חיים ולהפוך לחלק מעתיד השידור הציבורי בישראל. בשישי הקרוב אף צפוי התאגיד לפרסם בשניים מהעיתונים המובילים במגזר החרדי מודעת דרושים הקוראת לציבור להמשיך ולשלוח קורות חיים למגוון התפקידים. אם אתם מוכשרים, בעלי מוטיבציה גבוהה והומור בריא. הצטרפו אלינו!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר