"פעל באופן שיטתי וסדרתי"

מעצרו של המטפל הבכיר יהודה סילבר הוארך עד יום חמישי

בית המשפט נענה לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של סילבר עד יום חמישי. "החשוד פעל באופן שיטתי וסדרתי ופגע באופן ממשי בגופן ובנפשן של קטינות אשר נשאו את הסוד לאורך שנים" (בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ערוץ 1)

בית המשפט האריך היום (ראשון) הוארך מעצרו של יהודה סילבר, המטפל הבכיר, החשוד במעשים חמורים כלפי קטינים וקטינות שהיו תחת טיפולו.

שופטת בית המשפט רונית פוזננסקי כץ, קיבלה את בקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו שוב עד ליום חמישי ה-30.6. השופטת ציינה בהחלטתה כי סילבר נעצר בחשד לביצוע עבירות של מעשים חמורים בקטינה מתחת לגיל 14, מעשים חמורים בקטינה עד גיל 14 ומעשים חמורים בקטין מעל גיל 14 תוך ניצול.

השופטת ציינה כי מתיק התביעה עולה כי "החשוד פעל באופן שיטתי וסדרתי ופגע באופן ממשי בגופן ובנפשן של קטינות אשר נשאו את הסוד לאורך שנים".

עורך הדין של סילבר טען כי אין סיבה להחזיקו במעצר שכן לו רצה לשבש את הליכי החקירה יכל לעשות זאת בשנה וחצי האחרונים מאז פרסומה הראשון של הפרשה עדיין תחת עילום שמו.

"שמעתי בקשב רב את טיעוני ב"כ החשוד בכל הנוגע למועד בו התרחשו העבירות לכאורה, להעדר חשש מפני שיבוש, לעובדה שהחקירה לא היתה סמויה אלא זכתה להד תקשורתי במגזר החרדי. טיעונים אלה בהחלט יש לתת להם משקל ואולם, כאשר מנגד מונחת בפניי תשתית ראייתית מבוססת למדי, אשר מגלה חשד סביר מתחזק, הרי שהמשקל של טיעוני ב"כ החשוד הינו מצומצם בעת הזו בכל הנוגע לעילת המעצר הרי שגם אם החשש מפני שיבוש אינו מצוי ברף הגבוה, הרי שעודו קיים", טענה השופטת והוסיפה כי לאור המעשים שמיוחסים לחשוד יש גם עילת מסוכנות שמונעת את שחרורו בינתיים.

כזכור, ביום ה' הותר לפרסום שמו של סילבר לאחר שנעצר ביום שני שעבר על ידי המשטרה. סילבר בן 47 תושב ירושלים שימש בעבר בתפקיד בתפקיד בכיר בארגון נודע המסייע לחולים וכמטפל ותיק באנשים שנזקקו לסיוע נפשי. לדברי גורמים בכירים במשטרה, חקירתו של סילבר נמשכת והמשטרה קוראת למי שנפגע או נפגעה ממעשיו, שיפנו למשטרה ויתלוננו.

כזכור, לפני מספר חודשים שודר תחקיר בערוץ 1 על סילבר אשר ביצע על פי החשד עבירות במספר מטופלות בזמן עבודתו בארגון.

במשטרה ציינו כי בעקבות התחקיר נפתחה חקירה שכללה "תחקור נשים רבות בארץ ובחו"ל והתנהלה במקצועיות ורגישות רבה וזאת בשל מעמדו הציבורי של החשוד". עד כה, לטענת המשטרה, הצטברו 8 תלונות של נשים נגד המטפל החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר