ה"קרטל בישיבה"

עד יום ראשון: הוארך מעצר תלמידי הישיבה שסחרו בסמים

מעצרם של תלמידי הישיבה ימ"א בן 26 מירושלים וי"ר בן 22 מביתר עילית וחשוד נוסף ששמו נאסר בפרסום, החשודים בסחר וייבוא סמים, הוארך עד ליום ראשון (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הסמים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

בית משפט השלום האריך לפני זמן קצר (שלישי) את מעצרם של שלושת בחורי הישיבה החשודים בניהול רשת מסועפת להברחת ומכירת סמים מסוכנים.

קרא עוד:

על פי החלטת בית המשפט, השלושה, ימ"א תושב ירושלים, בן 26 וי"ר תושב ביתר עלית, בן 22 וחשוד נוסף שבית המשפט אסר לפרסום את שמו, יישארו במעצר עד ליום ראשון הקרוב.

פרקליטו של א', עו"ד רועי אטיאס אומר ל"כיכר השבת" בתגובה כי "ראוי ונכון לחקור תיק, ולברר מי עומד מאחרי הסמים שהגיעו ארצה, עם זאת חמור בעיני שחשודים מוחזקים כבני ערובה, רק כאמצעי להפעלת לחץ, על מנת שיספרו מי שלח או הפעיל אותם".

"ברור כשמש ביום בהיר", אומר עו"ד אטיאס, "גם למשטרה וגם לבית המשפט שהבחורים הללו הם אינם בשום אופן סוחרי סמים, אלא בחורים תמימים שנוצלו על ידי גורמים עברייניים, גורמים שמסוגלים לשלם וגם להפיץ סמים מהסוג ובכמויות הללו, אותם רוצה המשטרה והם היעד. העילה היחידה להמשך מעצר הבחורים כעת, הינה העובדה שהם יכולים להצביע על היעדים הרלוונטיים, וזה עוול בעיני, שבית המשפט מאפשר למשטרה את המשך החזקתם במעצר בזמן שניתן כבר להגיש כתב אישום על חלקם הזניח, ולשחררם לחלופת מעצר עוד היום".

על פי הודעת המשטרה הבוקר בפעילות משותפת שלה ושל מכס נתב"ג, נתפס לפני כשבוע וחצי, ביום חמישי, בנמל התעופה בן-גוריון, החשוד השלישי שכונה "בלדר", שהגיע מברלין לישראל דרך טורקיה.

בחיפוש בכבודתו, טוענת המשטרה, נתפס סם מסוג אקסטזי (MDMA) במשקל כולל של כ-6 ק"ג אשר הוסלק בדופן כפולה במזוודתו.

במהלך החקירה, דיווחה המשטרה, נעצרו שני חשודים נוספים, א' ור', שעל פי החשד ניהלו רשת המייבאת סמים ארצה במשך תקופה ארוכה - כפי שנחשף אמש ב"כיכר השבת".

שלושת החשודים הובאו מוקדם יותר היום לקראת הצהריים לבית משפט השלום בפתח תקווה לדיון בבקשת המשטרה להארכת מעצרם, שכאמור החליט להאריך את מעצרם עד ליום ראשון.

כזכור, בסביבתו של החשוד המרכזי טענו, כי ההברחה המדוברת הינה מעשה חד פעמי ולא מערכת הברחות קבועה ומסועפת כטענת המשטרה הבוקר.

עו"ד שלום בן שבת שמייצג את החשוד השלישי בפרשה מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "מדובר באירוע מצער בו תוך ניצול תמימותו של בחור ישיבה הנמנה על שמנה וסלתה של הציבור החרדי, הובאו ארצה סמים תוך סיפור כיסוי כי המדובר בהברחה של סיגריות. מרשי מכחיש מכל וכל את המיוחס לו. לטענתו, בעבר הוא וחבריו הרבים התפתו מתוך קלות ראש ומשובת נעורים לבצע משלוח של סיגריות בעבור אתנן של מה בכך. המדובר בנער נורמטיבי, נעדר עבר פלילי ובן למשפחה מכובדת בציבור החרדי. תקוותנו שהאמת תצא לאור ואכן התברר כי ידו של מרשי לא הייתה במעל"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר