בגלל פריצות

חשיפה: ישי לפידות עבר את האודישנים ל"אמזונס" - אבל ביטל את השתתפותו

במוצאי שבת יחלו שידוריה של סדרת הריאליטי החדשה של ערוץ 2 "אמזונס", בה משתתפת גם הדוגמנית החרדית בתיה שיף. ל"כיכר השבת" נודע כי הזמר ישי לפידות עבר את האודישנים לתכנית - אולם ביטל השתתפות בגלל בעיות צניעות וכשרות (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם ושאטרסטוק)

במוצאי השבת הקרובה יחלו שידוריה של סדרת הריאליטי החדשה "אמזונס" בזכיינית ערוץ 2 "קשת", בה משתתפים צעירים ישראלים לצד סלבס בתחרויות אקסטרים, הישרדות וכושר. בסדרה משתתפת לראשונה דמות חרדית - הדוגמנית בתיה שיף.

ל"כיכר השבת" נודע כי שיף איננה החרדית היחידה שהוצע לה להשתתף בתוכנית. הזמר והיוצר ישי לפידות הוזמן לאודישנים של חברת ההפקה, עבר בהצלחה את האודישנים הראשונים אך משנודע לו שקונספט התוכנית כולל לבוש מינימלי של המשתתפים והמשתתפות, וכי אין ההפקה מתחייבת על כשרות המזון וכשרות מוצרי המזון המשתתפים בסדרה, ביטל לפידות את השתתפותו.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר לפידות כי "אכן התייצבתי לאודישנים על פי הזמנת המפיקים. דווקא היה נראה לי שזו הזדמנות מיוחדת ומרתקת לבדוק את יכולותיי השונות, כמובן שכשהתברר שהקאסט אינו מתאים לדברים ולכללים עליהם אני משתדל להקפיד, נפרדנו כידידים עם הבטחה שבסדרה "הקוטב הצפוני" ננסה להיפגש שוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר