סיכום כותרות הבוקר ב"כיכר השבת"

אולמרט יצא לחופשה מהכלא, הזמר הנעלם שולי רנד יקבל פרס על מפעל חיים והשרים בנט ודרעי בראיונות מיוחדים • "כיכר השבת" מגיש מידי צהריים את כל החדשות המרכזיות של היום (כל החדשות)

מערכת כיכר השבת | כיכר השבת |
(עיבוד: שאטרסטוק)

האפליה הגזענית והאיום נגד המנהלים, היוזמה לרישום אזורי שנגנזה והמאבק ברפורמים, מינוי דיינים והחקירה נגדו, ויש גם עצה לנתניהו שמתמודד עם בדיקה משלו • השר דרעי בראיון מיוחד.

הבנות הספרדיות והסמינרים, מתווה הכותל והיחס לרפורמים, משנת הגר"ע יוסף לילדי צפון ת"א, הפיוס עם חכם שלום, והאם הוא רוצה להיות ראש הממשלה? • השר בנט בראיון מיוחד.

התקופה הלא קלה העוברת על הזמר שולי רנד - מהבולטים שבאמני המוזיקה היהודית המתחדשת - בפרט בימים האחרונים, הומתקה מעט עם היוודע על זכייתו של רנד בפרס יוקרתי במיוחד

בפעילות משותפת של כוחות צה"ל, שירות הביטחון הכללי ומשטרה, בכפר עוריף שליד שכם נעצרו הלילה ארבעה יצרני וסוחרי נשק מאולתרים. כמו כן הוחרמו 4 מחרטות ששימשו לייצור הנשק.

אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר ואסיר בכלא מעשיהו בהווה, יצא הבוקר לחופשה ראשונה מהכלא, מאז החל לרצות את עונשו לפני חמישה חודשים, כשהוא מלווה במאבטחי השב"כ. צפו

שני ילדים בגיל 12 בחיידר בלייקווד שלמדו הלכות נזירות הודיעו כי הם מקבלים על עצמם להיות נזירים. ותיהום כל העיר האם אכן חלה עליה הנזירות, עד שראש הישיבה הגר"ש קמינצקי הכריע.

הבריכה העירונית בטבריה נפתחה אמש וגוררת מחלוקת קשה בעיר בשל חילולי השבת הצפויים בה. החילונים זועמים על מאבק החרדים וטוענים כי הדתיים באו לטבריה בגלל... המשיח.

בני משפחתו של החייל היורה העלו קמפיין מימון המונים באתר 'הדסטרט', ושברו שיאים: תוך פחות מיממה גויס סכום היעד הראשוני שעמד על 400 אלף

תחקיר צה"ל קובע כי הייתה התרעה על מגע בגדר אך בחמ"ל בחרו להתעלם מכך. בנס מדובר היה בלוקה בנפשו שהסתנן מירדן ונורה מאוחר יותר על ידי איש הביטחון של קיבוץ דגניה ב.

צעיר, בן למשפחה חרדית, התהפך הלילה עם רכבו בשדרות נווה יעקב בירושלים ונפצע באורח בינוני. תושבים בשכונה מספרים כי התאונה התרחשה במהלך תחרות רכבים בין מספר צעירים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר