אירועי היום

סיכום כותרות הבוקר ב"כיכר השבת"

סיכום חדשות הבוקר של כיכר השבת. מידי צהריים נביא לכם את הכותרות החמות מהבוקר. כל הפרטים על תאונת הטרקטור המחרידה ליד מודיעין עילית, האדמו"ר מבנימינה הלך לעולמו והאם הראשל"צ ניצח את הוועדה למינוי דיינים? (כל החדשות)

מערכת "כיכר השבת" | כיכר השבת |
(עיבוד: שאטרסטוק)

טרקטור שנפל ממשאית סמוך לישוב חשמונאים בכניסה לעיר מודיעין עילית פגע בשתי הולכות רגל חרדיות, אשה כבת 40 ובתה בת 5 שעברה פעולות החייאה. השתיים פונו לבית החולים.

קובי רוזנשטיין, מתנדב במד"א ו'איחוד הצלה', טיפל בילדה הקטנה בת ה-5 שנמחצה מטרקטור ליד מודיעין עילית, ומתאר את הזוועה: "מראה מזעזע, אחת התאונות הקשות שראיתי בחיי".

חנה גאולה דוויק ז"ל, בשנות ה-60 לחייה, היא ההרוגה בתאונת הטרקטור המחרידה ליד מודיעין עילית בה נפצעה קשה מאד גם ילדה כבת 5. המשטרה מסרה כי התאונה בשל מהירות מופרזת

אם לא יהיה שינוי, תתכנס היום (ג') בצהריים הוועדה למינוי דיינים בלשכתו של יו"ר הוועדה, השר יובל שטייניץ. שר הדתות הצהיר כי ישנן הבנות עם הבית היהודי בנוגע לזהות הדיינים שיבחרו אך בכירים בש"ס אומרים כי הדברים עוד לא סגורים.

הוועדה למינוי דיינים צפויה להתכנס הערב ולבחור שישה דיינים לבית הדין הגדול. לפי המסתמן, הראשון לציון שדרש מינוי רוב דיינים ספרדים, ניצח. בפנים: אלו ששת הדיינים שצפויים להיבחר.

חוק העמותות של שרת המשפטים, שמחייב ארגונים שרוב תקציבם ממימון זר לדווח על כך בצורה גלויה כמעט בכל הזדמנות, אושר בקריאה שניה ושלישית בכנסת. בשמאל זועמים.

מבית החולים לניאדו בנתניה מגיעה הידיעה המעציבה על פטירתו של כ"ק האדמו"ר מבנימינה זצ"ל שנסתלק לגנזי מרומים בגיל 93, זאת לאחר שאושפז במצב קשה בבית החולים.

בבורו פארק נערך אמש (שני) מסע הלוויה קורע לב של הילד שמעון וויס ז"ל, בן הארבע, שנפטר לאחר שטבע בבריכה בבית הוריו במעון הנופש בקאנטרי בהרי הקטסקילס בניו יורק. תיעוד דומע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר