שיפור בשירות?

המהלך החדש: דואר ישראל סניף ניו-פארם

בדואר ישראל הודיעו על שיתוף פעולה עם רשת ניו-פארם שבכמה מסניפיה ימסרו חבילות ודברי דואר. בינתיים מדובר בפיילוט ב-3 סניפים אך הכוונה היא להרחיב את הפעילות לסניפים רבים (צרכנות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: משה שי, פלאש 90)

בדואר ישראל טוענים כי הם פועלים לשיפור השירות עליו יש תלונות רבות במיוחד בשנה האחרונה כאשר חבילות ומכתבים לא מגיעים ליעדם. חברת דואר ישראל הודיעה כי היא מרחיבה את שירותי מסירת דברי דואר וחבילות, וכעת יהיה אפשר לאסוף אותם גם ב־15 סניפי ניו-פארם. זאת במסגרת הסכם שיתוף פעולה שעליו חתמו החברות.

סניפים אלה נוספים לשלושה מרכזי מסירה הפועלים כיום ברשת המשביר לצרכן ושימשו את החברות בפיילוט שבוצע. בכוונת המשביר לבחון פתיחת מרכזים נוספים בעתיד.

בשלב הראשון ייפתחו שלושה מרכזי מסירה ייעודיים בסניפי ניו־פארם ברעננה, בהרצליה ובנתניה. בהמשך ייפתחו סניפים נוספים ברחבי הארץ. המרכזים יהיו פתוחים שישה ימים בשבוע. מנכ"ל הדואר, דני גולדשטיין, אמר כי זהו שלב נוסף בשיפור השירות.

בשימוש בסניפי ניו-פארם ינסו בדואר לחפות על סגירות סניפים קטנים בשכונות שנסגרו בשל היותם לא רווחיים לזכיינים הקטנים כאשר רוב הציבור משתמש בדואר לקבלת חבילות של מוצרים אותם הזמין באינטרנט וכמעט ואינו מוציא כסף על שירות הדואר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר