"מרן, כל אלו - בניך הם"

וידאו מסכם: רבבת ילדי תשב"ר ב'הארנה' • צפו

רבבת תלמידי רשת 'מעיין החינוך התורני - בני יוסף' של ש"ס התכנסו הבוקר באצטדיון 'הארנה' למעמד מרגש והיסטורי בראשות נשיא המועצת הגר"ש כהן • צפו בתיעוד מסכם ומיוחד (חרדים בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום ועריכה: ישי כהן. תמונה: יעקב כהן)

תיעוד מיוחד: רבבת תלמידי רשת 'מעיין החינוך התורני - בני יוסף' של ש"ס הגיעו הבוקר לאצטדיון 'הארנה' ומילאו אותו בכנס ההיסטורי בראשות מועצת חכמי התורה של ש"ס ובראשם ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן. אתר "כיכר השבת" העביר בשידור חי את העצרת.

בזה אחר זה הגיעו עשרות אוטובוסים לחניון האצטדיון, כשאלפי התלמידים נכנסים אל היכל 'הארנה' שרגיל לארח משחקי ספורט. אלפי התלמידים, כשלצדם המלמדים ומנהלי בתי הספר התיישבו במקומותיהם והמתינו לכניסתם של חברי מועצת חכמי התורה.

מנכ"ל הרשת חיים ביטון, שפיקד על האירוע, אמר במהלך נאומו כי "זכינו לחוות היום מעמד אדיר של קידוש ה' והמעמד פה היום הוא עוד עדות להתפתחות של רשת החינוך".

מנכ"ל הרשת חיים ביטון (צילום: משה ביטון)

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף שיבח את החינוך החרדי כשהדגיש שהחינוך החילוני כשל. הגאון רבי ראובן אלבז, חבר המועצת וראש ישיבת 'אור החיים' עודד את התלמידים להמשיך בדרך התורה ולשאוף לצאת גדולי הדור.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הכריז: "מרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל, כל אלו, רבבת התלמידים, בניך הם, כולנו בניך".

צילום: משה ביטון

נשיא המועצת ראש הישיבה הגר"ש כהן חתם את העצרת ואמר לאלפי התלמידים כי התורה שלהם היא הנותנת אור לעולם וחיזק אותם בכוח הזכות של 'הבל פיהם של תינוקות של בית רבן'.

צפו בקליפ מסכם של העצרת ההיסטורית של רבבת תינוקת של בית רבן באצטדיון הארנה בירושלים. שיר: שלמה דאסקל.

צילומים: יעקב כהן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר