מכה למעריצים

בית דין חרדי ביטל צו מניעה שאסר "להשמיץ את הרב ברלנד"

בית הדין "אהבת שלום" הודיע על ביטול צו המניעה שאסר על מתנגדי המעשים המיוחסים לרב ברלנד "להשמיץ אותו". כזכור, אמש חשף "כיכר השבת" כי בית הדין לא מתכוון לדון בתיק (חרדים)

חיים אבני | כיכר השבת |
הגאון רבי יעקב הלל (צילום: שימוש חופשי, מתוך ויקיפדיה)

חסידיו של מנהיג "שובו בנים" הרב אליעזר ברלנד הפיצו בימים האחרונים סדרה של צווי מניעה נגד רבנים שיצאו למאבק נגד המעשים המיוחסים לרבם. אולם כפי שנחשף אמש (מוצ"ש) ב"כיכר השבת", הצווים הוצאו בצורה חריגה ומוזרה, ומנהל בית הדין הודיע כי יבטל אותם וכי בית הדין כלל לא ידון בתיק.

ההודעה על ביטול צו המניעה

בהודעה שהוציא היום בית הדין "אהבת שלום" בראשות הגאון רבי יעקב הלל, נכתב כי "בהיות שבית הדין לדיני ממונות של אהבת שלום דן אך ורק בענייני ממונות, הננו להודיעכם כי תיק התביעה שפתחתם בעניין תביעת לשון הרע - לא ידון בבית דיננו".

"התיק נסגר ובהתאם לכך צו המניעה בוטל" נכתב על ידי בית הדין שיועד לתובעים הרבנים יהושע דב רובינשטיין, שמואל שטרן, ברוך מרדכי פראנק ומיכאל גול.

בנו של הגר"י הלל מדבר

כזכור, בהקלטה שהגיעה לידי "כיכר השבת" נשמע בנו של הגאון רבי יעקב הלל אומר כי "נעשה פה מעשה חמור ע"י אב בית הדין הרב נפתלי נוסבאום בלי ידיעתנו. עניין פרטי שלו, שהוא הלך, הוא השתמש בבלנק שלנו וזה חמור - אבל זה עניין פרטי שלו וכולם יודעים את זה. צריך להגיד את זה לכולם, שזה אך ורק הרב נפתלי נוסבאום, אין לזה שום קשר עם אהבת שלום".

בהתייחסו לרב ברלנד אומר הרב הלל: "אנחנו תמיד ידענו שהוא חולה, הוא אדם חולה, וחולה צריך לטפל בו זה הכל, היה לו מעלות גדולות היה איש צדיק גם יכול להיות, אבל הוא אדם חולה וצריך לטפל באדם חולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר