זעם נהגי המוניות

השבת נפגעה - ופגעה: "ההכנסות נפגעו, אנחנו ממורמרים"

ציבור שומרי המסורת לא אהב מתחילה את רעיון 'הסעות הסבת' שהולכות והופכות לתופעה מוכרת. כעת, הגיע תורם של נהגי מוניות - שהתרגלו להרוויח ממחללי השבת - לקטר (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הסעות השבת (צילום: מתוך mynet)

'הסעות השבת' בעיר ראשון לציון לא פוגעות רק בתושבים שומרי המסורת אלא גם, כך מתברר, בנהגי המוניות. הנהגים טוענים כי ההכנסות שלהם נפגעות בגללן. כזכור, התחבורה הציבורית בשבת החלה לפעול השנה בראשון לציון לפני כשלושה שבועות, זו השנה השנייה ברציפות. קו האוטובוס המדובר חוצה את העיר, עובר במקומות הבילוי המרכזיים ומגיע לחוף הים.

"כל שבת בקיץ היו לי לפחות ארבע-חמש נסיעות לים, עכשיו אין לי יותר מנסיעה אחת", מתלונן אחד מנהגי המוניות. "פתאום באו עם היוזמה הזו ואנחנו נותרנו ללא נסיעות", טוען נהג אחר. "זה חוסר התחשבות בציבור שלם שזו הפרנסה שלו. כנראה שלא הקדישו לזה מחשבה עד הסוף".

הנהג תמיר בסון מסביר ל'ידיעות השפלה': "גם ככה יש לנו קצת נסיעות לים ולתקופה קצרה, אז גם את זה לקחו לנו. כל זה כדי לרצות חלק מהתושבים, אבל מה איתנו, נהגי המוניות? כולנו ממורמרים מהמצב החדש. היקף הנסיעות שלי ירד ב־50 אחוז. מזל שהאוכלוסייה הרוסית עוד לא נחשפה ליוזמה הזו, כי הם עוד נוסעים איתנו. שיפצו אותנו על הפגיעה הזו".

מי שיזם את חילולי השבת, עידן מזרחי, מנסה להתגונן ואומר: "אין לי כל כוונה לפגוע בנהגי המוניות, אך אם הם נפגעים - אשמח לשבת יחד ולשתף איתם פעולה לפתור את הבעיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר