אומץ לב

צפו בפעילות היחידה: הלוחמים המסתערבים - זכו בציון לשבח

הם מחרפים נפשם בפעולות נועזות ויצירתיות שהדמיון הממוצע מתקשה להכיל ומצילים חיי יהודים, היום אושרה זכייתם בצל"ש הרמטכ"ל • קבלו אותם: לוחמי דובדבן (צבא)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הלוחמים (צילום: דובר צה"ל)

אושרה היום (ראשון) המלצתה של הוועדה המטכ"לית לעיטורים ולציונים לשבח, להענקת ציון לשבח ליחידת "דובדבן" על פעילותה בשנה האחרונה - על ידי הרמטכ"ל גדי איזנקוט.

בשנים האחרונות - ובמיוחד בשנה זו - מובילה יחידת "דובדבן" מובילה לחימה רציפה ומתמשכת בגזרת יהודה ושומרון בפיקוד המרכז, תוך ביצוע פעילות מבצעית מורכבת. היחידה השתתפה במאות מבצעים, בתנאי לחימה מורכבים, במטרה לעצור מבוקשים, לפגוע בתשתיות הטרור ולסכל פיגועים.

יחידת המסערבים גם פיתחה והטמיעה אמצעי לחימה ייעודיים אשר העצימו את האפקטיביות המבצעית והעמיקו את יכולות הלוחם המסתערב. על כן, הציון לשבח יוענק למפקדי היחידה, לוחמיה וחייליה על כך שהפגינו בפעילותם דבקות במטרה, אומץ לב, חתירה למגע ויצירתיות בביצוע משימותיהם.

כידוע, יחידת "דובדבן" (217) היא יחידת חי"ר מובחרת של צה"ל, הפועלת בשטחי יהודה ושומרון. עיקר פעילותה הוא ביצוע מעצרים מורכבים או סיכול ממוקד של מבוקשים ומחבלים בלב שטחים עוינים תוך שימוש ביכולות מתקדמות ומסווגות, כאשר חלק מהפעילות נעשית כשהלוחמים מחופשים לעוברי אורח ערבים, ומכאן כינויים - 'מסתערבים'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר