המושבניקים כועסים: מגבים את היורה בגנב הפלסטיני

האזרחים המתגוררים במושבים באזור גדרה החליטו לא לשתוק, ובעקבות מעצרו של חברם שירה למוות בגנב פלסטיני וגל הגניבות הבלתי פוסק, הם יוצאים בהפגנות תמיכה וקמפיין ספונטני (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חוקר בזירת הירי (צילום: אורי דוידוביץ, ynet)

גנב המשאית הפלסטיני שנורה למוות במושב בית אלעזרי, לא יורד מהכותרות. היום (שלישי) שוחרר בעל המשאית בן ה-64, שעוכב שלשום לחקירה לאחר שירה למוות באחד משלושת הגנבים הפלסטינים, ממעצר בית של חמישה ימים שהוטל עליו תחילה על ידי המשטרה ובית המשפט.

החוקרים הבינו, ככל שהתקדמה החקירה, כי שלושת הגנבים כבר הספיקו לבצע חלק מזממם כאשר גנבו ציוד שהיה בחצר ביתו של בעל המשאית. הוא הפתיע את השלושה רגע לפני שעזבו את השטח שלו עם משאיתו, וירה למוות בפלסטיני כבן 30, אחד מהשלושה.

ההתפחות ארעה, לאחר שהבוקר זומן היורה להשלמת חקירה בתחנת המשטרה ברחובות, וחזר על גרסתו. לחוקרים הוא אמר: "ראיתי שלוש דמויות וצעקתי להם להסתלק. במקום זאת, הם דיברו בערבית והגיעו לכיווני לאיים עליי. ברחתי וכתוצאה מכך נפלתי. אז יריתי מספר יריות באוויר והם ברחו. נכנסתי הביתה והתקשרתי למשטרה מיד", הוא סיפר.

הוא הדגיש בעדותו, כי הוא חש מאוים מהשלושה, שאף איימו עליו במוט. עו"ד בנצי קבלר, סנגורו, הביע שביעות רצון מהחלטת המשטרה: "אני מקווה שבימים הקרובים תתקבל הודעה על סגירת התיק, ואני אבקש להחזיר גם את הנשק למרשי. אני מאוד שמח שהמשטרה החליטה להסיר את כל התנאים המגבילים. העובדה שנמצאו פריטים שהחבורה ניסתה לגנוב בתוך המשאית, מעידה סופית על כוונתם".

תושבי המושבים באזור גדרה, לא מתכוונים לשבת בשקט כשחברם מועלה על המוקד בכלי התקשורת. מטרתם לא רק לתמוך בחברם, אלא גם לעורר מודעות למצבם של החקלאים באזור השפלה. לטענתם, הם סובלים הן מגניבות חקלאיות והן מגניבות מבתיהם באופן תדיר ולא זוכים למענה ראוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר