המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

בורא עולם מזהיר ומזהיר, ועוד פעם מזהיר: כל מדינה שרוצה להקים מדינה פלסטינית חלילה, תעלם מן העולם, תיהרס כלכלית ומדינית ואיתני הטבע יכו בה (המסר השבועי)

(תאיר נרי)

אבא שבשמיים, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מתרה ומזהיר את היהודים: 'שיזהרו להגיד שלא הזהרתי אותם!' יהודים הגרים מחוץ לארץ ישראל - תתקפלו משם ותברחו כמו מפני אש! לא להתמהמה ולא לחשוב 'לי זה לא יקרה'!

בורא עולם מזהיר ומזהיר, ועוד פעם מזהיר: כל מדינה שרוצה להקים מדינה פלסטינית חלילה, ולקחת חלקים מארץ הקודש ארץ ישראל, תעלם מן העולם, תיהרס כלכלית ומדינית ואיתני הטבע יכו בה. כל מי שינסה להתערב כדי להקים מדינה פלסטינית חלילה, ולקחת חלקים מארץ ישראל, הם וכל אשר להם יסתבכו קשה מאוד, ויעלו לשמיים לתת דין וחשבון על מעשיהם.

תקראו טוב בארבע עיניים: גוש קטיף שגזלו מהיהודים זה לא פתח להמשך, זו אזהרה לא לעשות זאת שוב לעולמי עולמים! כל רצועת עזה, בלי התושבים שבה, תהיה שייכת לארץ ישראל! זה לא הזוי.

ממשלת ישראל, להיות מלוכדים ומאוחדים ולנהוג כבוד זה בזה. לא לחפש שיכתבו אתכם בספרי ההיסטוריה ולא לחפש פרסום. העם בחר אתכם כדי להגן על ארץ הקודש, על מדינת ישראל הקטנה שמפריעים לה מכל העולם – שנאת חינם. כל מי שילחם על אדמת הקודש, בורא עולם יאהב אותו מאוד. מי שרוצה לתת חלקים מארץ ישראל, לא יצליח וגם יסתבך מאוד עם הקדוש-ברוך-הוא.

איתני הטבע ימשיכו להכות בעוצמה אדירה בכל מקום בעולם, אש, רוח, מים, רעידות אדמה ושיטפונות.

באירופה יהיה תוהו ובוהו וגוג ומגוג.

סין, יפן ואיראן יעלו באש ולהבות, כי הם גוזלים את העושר והפרנסה מישראל.

סוריה תמשיך להימחק, ימשיכו המלחמות והקרבות, הורגים ויהרגו זה את זה, לא יודעים ולא ידעו למה.

חיזבאללה ונסראללה נמצאים בחלום, מדמיינים דמיונות.

תורכיה, דאע"ש הורס אותה והתורכים הורסים את עצמם. כולם חושבים שהכל רגוע בתורכיה. ארדואן חושב שהכל טוב. הרג עשרת אלפים איש והכל יתהפך עליו, תהיה מהפכה קשה. אירופה לא אומרת כלום על הרצח ההמוני שמְבצע ארדואן, כי הוא כאילו שומר שפליטים לא יכנסו לאירופה. תורכיה תיפול, תהיה מהפכה ויכנסו עשרות מיליוני פליטים לאירופה בלי מעצור!

ירדן, מיליוני פליטים אוכלים אותה יום-יום. המלך דו-פרצופי, כאילו אוהב את ישראל וכאילו אוהב את חמאס והפלסטינים.

מצרים, סיסי עושה את עצמו מודרני. הוא מתחבר עִם ישראל לא מתוך אהבה, אלא מתוך זה שסומך על ישראל יותר מאשר על כל מדינות ערב, שתגן ותשמור עליו כדי שימשיך לנקות את מדבר סיני.

חמאס והפלסטינים יד אחת להקים מדינה פלסטינית ולסלק את היהודים מישראל. בסוף הם יסתלקו מישראל.

לאיסלאם הקיצוני, לחמאס ולדאע"ש יש במדבר סיני מנהרות ענקיות. הם מעבירים לרצועת עזה סחורות ונשק, תחמושת וטילים ארוכי-טווח. בתוך הרצועה יש טילים ארוכי-טווח בכמויות אדירות, הם נמצאים מתחת לאדמה, מוכנים להפעלה ומכוונים על תל-אביב וחיפה. השב''כ והמוסד צריכים לבדוק ולגלות, כמה שיותר מהר, את התחמושת שמתחת לאדמה, היא לא גלויה אך מוכנה להפעלה תוך דקה. הם ממשיכים לחפור מנהרות מהרצועה לישראל בשתי קומות, בהבדל של 5-10 מ' ביניהן, חושבים שאם צה"ל יגלה את העליונה, לא יגלה את התחתונה – כאילו לא יגלה.

צה"ל, המוסד והשב"כ ימשיכו לחפש בכפרים הערביים בישראל. יש להם תחמושת ונשק בתוך המנהרות. הם למדו לעשות מנהרות ולחפור במקומות שוממים ומוסתרים שאף אדם לא יאמין שיש שם מנהרה מלאה בתחמושת ונשק. צה"ל, שב''כ והמוסד צריכים לבדוק!

בחברון, במזרח ירושלים ובגדה המערבית, גם שם יש מנהרות, צה"ל לפקוח עיניים.

עיראק הרוסה כמו מדבר.

רוסיה אוהבת את היהודים בארץ ישראל. פוטין צוחק על ארדואן.

אזרחי ארה''ב שלא יתבלבלו מהחיוך החיצוני המזויף, שיבחרו את האדם הנכון. האדם הנכון יאהב מאוד את ארץ ישראל הקדושה ולא ייתן לגעת בה. הילרי קלינטון ואובמה מסתירים דברים מהעבר ופוחדים שיתגלו בתקשורת, לכן אובמה רוצה שהילרי תיבחר לנשיאות.

בורא עולם עושה מגדל בבל בכל העולם, בארץ הקודש הכל טוב.

ממשלת ישראל ואזרחי ישראל לתת גיבוי לצה"ל ולמפקדיו.

כל אנשי העסקים שיש להם מפעלים בסין, בתורכיה ובירדן, להתקפל דחוף ולבנות אותם בארץ ישראל.

אסור לעשות אפליות בין העדות בארץ ישראל.

ארץ ישראל מוקפת בענן, הקדוש-ברוך-הוא נמצא ומגן על ארץ ישראל הקדושה!

העולם כולו מבולבל נמצא בפחד וחרדה, לא יודעים מה יילד-יום.

אנשי הזימה והשוחד, הגנבים והרמאים, ייתפסו כולם במערומיהם כבר בחודשים הקרובים, יש שייתפסו בפרהסיה ויש בסתר. העובדים בעיריות, בכל הערים בישראל, תיזהרו לכם, חלק מכם על הכוונת להיתפס. אנשי העבירה ייתפסו כולם.

רחל אימנו שעוזרת למשיח תחתון, ולאה אימנו שעוזרת למשיח עליון - שתיהן אחראיות על המשיח בן דוד ברחמים. רחל אימנו מבקשת מכל הרבנים בישראל להתאחד ולהתלכד, לצעוק ולזעוק לבורא עולם שימליך את מלך המשיח! הכל קרוב לגילוי מלך המשיח בפרהסיה! ובורא עולם, הרחמן הגדול ביותר בעולם, מציל עוד יהודי ועוד יהודי!לא לעוד הרבה זמן, לא יחכה לאף אחד עוד, ימליך את מלך המשיח בפרהסיה בארץ ישראל הקדושה! משיח הוא בשר ודם, יילוד אישה בארץ הקודש, פועל ועובד ועוד מעט יכירו אותו כולם בפרהסיה! זה בידיו של הקדוש-ברוך-הוא, פתאום יחליט, פתאום יבוא היום!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר