הוגשה הצהרת תובע

הוארך מעצר הצעיר שדרס בכניסת השבת

הוארך בשלושה ימים מעצרו של הנהג שדרס בכניסת השבת ילד בן 6 בירושלים ונמלט. בתום המעצר צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום. היום הוגשה נגדו הצהרת תובע (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הנהג, בדיון הקודם (צילום: עמית שאבי, ynet)

הוארך בשלושה ימים מעצרו של הנהג שדרס בסוף השבוע ילד בן 6 בירושלים ונמלט מהמקום. בתום המעצר צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום. בדיון שנערך בבית המשפט לענייני תעבורה בירושלים הוגשה נגדו הצהרת תובע לאחר שהסתיימה החקירה בעניינו.

כזכור, בערב שבת האחרון, דקות ספורות לאחר הדלקת נרות, יצאו שני האחים תאומים, דוד ויהונתן, לשחק מחוץ לביתם בסמוך לצומת בר אילן, כשלפתע הגיח לצומת רכב מסוג טויטה ודרס את יהונתן, שנפצע תחילה קשה ובמהלך השבת השתפר מצבו.

הנהג הפוגע, נמלט מהזירה יחד עם אחיו שהיה ברכב ואדם נוסף. במהלך השבת, הם הסגירו עצמם לידי המשטרה לאחר שהרכב בו נסעו נתפס מוסתר מאחורי אמבולנס ברחוב פתחיה בעיר. מיד עם צאת השבת, הוארך בבית המשפט מעצרם של שני האחים, כשמעצרו של הנהג הוארך עד היום ושל אחיו הקטין שהיה ברכב הוארך רק ביממה.

בחקירה התברר כי הוא היה אמור להתחיל לרצות עבודות שירות לאחר שהורשע בנהיגה ללא רישיון. לאחר הדיון מסר עורך דינו שי זילברג, כי "מעצרו של הנהג הוארך עד יום שני. מכיוון שהדיון התקיים בדלתיים סגורות לא אתייחס מעבר לזה".

אחד האחים שנכח בדיון סיפר: "אח שלי התקשר למשטרה ויש לי שיחות מוקלטות שהוא התקשר והם אמרו לו 'תפסיק לבלבל את המוח'. הוא אמר להם שהוא רוצה להסגיר את עצמו ואז השיחה התנתקה כי לא היה למוקדנית כוח להמשיך את הפעולה איתו בארבע לפנות בוקר".

לטענתו, אחיו נבהל ולכן ברח. "בן אדם נכנס לפאניקה. זה ידוע, טבעי ומקובל כשבן אדם נכנס לפאניקה הוא פשוט בורח. הוא מתחרט על מה שהוא עשה. התקשרתי גם לחוקר ואמרתי לו שאח שלי בבית והוא מגיע להסגיר את עצמו מרצונו החופשי", סיפר האח, "ביקשתי מהחוקר שיגיע לבית שלנו ושיכבד את העובדה שזו שכונה חרדית. והוא כיבד את זה ולקח את שני האחים שלי איתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר