לקראת עתירה לבג"צ

עורך דין הצמרת הצטרף לצוות ההגנה של הרב ברלנד

עו"ד הצמרת אביגדור פלדמן שייצג את הנשיא לשעבר קצב ואת הרב יאשיהו פינטו, גוייס לצוות ההגנה של הרב אליעזר ברלנד הנאשם במעשים חמורים, יעתור לבג"צ (חרדים, ארץ)

עו"ד אביגדור פלדמן (צילום: פלאש 90)

צוות ההגנה של הרב המואשם במעשים חמורים מתרחב: בשעות האחרונות הצטרף עורך הדין המוכר אביגדור פלדמן שנחשב כעורך דין צמרת בתחום הפלילי (צווארון כחול), לצוות ההגנה של הרב אליעזר ברלנד המואשם במעשים חמורים ובכך ששלח את חסידיו לתקוף את אחד המתלוננים שהעיד נגד המעשים החמורים.

אביגדור פלדמן שמצטרף לעורכת הדין רחל תורן שניהלה עד כה את התיק המשפטי, נחשב כבעל ניסיון רב בתחום הפלילי בכלל ובתחומים בהם מואשם הרב ברלנד בפרט. בין היתר ייצג פלדמן את נשיא המדינה לשעבר משה קצב שהורשע במעשים חמורים ונידון ל-7 שנות מאסר.

בנוסף, עו"ד פלדמן ייצג בין היתר גם את הרב יאשיהו פינטו שהורשע במתן שוחד לתת ניצב אפרים ברכה ונשלח לשנת מאסר בפועל.

על פי גורמים בחסידות 'שובו בנים', פלדמן שהצטרף לצוות ההגנה יגיש עתירה לבית משפט העליון בבקשה לשחרר את הרב ברלנד למעצר בית, זאת לאחר שבית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו ובית המשפט המחוזי בעיר דחה את עתירתו של הרב והותיר את החלטת בית משפט השלום על כנה.

במקביל, בחסידות 'שובו בנים' מנהלים בשבועות האחרונים מסע לגיוס כספים על מנת לממן את צוות ההגנה של הרב ברלנד, זאת לאחר האכזבה הקשה של התלמידים שציפו לשחרורו של הרב מבית המעצר כבר ימים לאחר שהוסגר לישראל ונעצר עם נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון.

עורך הדין אביגדור פלדמן אישר את הפרטים בשיחה עם 'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר