המעצר הוארך, הרב לא נרתע

הרב ברלנד: "הכל עלילה שפילה; כאן יותר קשה מהגויים"

לאחר הארכת מעצרו עד תום ההליכים, הרב אליעזר ברלנד, אומר לחסידיו כי "הכל עלילה שפילה". לדבריו: "ה' הולך עם הצדיק ותלמידיו בכל המקומות" וטוען: "כאן היה יותר קשה מהגויים" (חסידים)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
הרב אליעזר ברלנד בביהמ"ש. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מעצרו הוארך עד תום ההליכים, אך מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד לא נרתע, למרות החשדות החמורים נגדו - כפי העולה מכתב האישום, וטוען כי הכל עלילה שפילה.

בעלון פנימי של חסידות ברסלב שעוסק ברב ברלנד, מתפרסמים ציטוטים של הרב ברלנד, לאחר ההחלטה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים: "תחכו בסבלנות. אחרי שנוכיח את חפותנו ועם ישראל כולו ידע שהכל הייתה עלילה שפילה".

לדבריו: "יתחיל שלב חדש של טיהור שיחזרו רבבות אנשים בתשובה. גל גדול של תשובה שלא היה מזמן בריאת העולם, נמלא כנסים של אלפים ומיליונים, ועכשיו - מסוף תשע"ו יתחיל חזרה בתשובה שאפילו אנשים חשובים בצמרת הישראלית יחזרו בתשובה, תראו בסוף שגם ערוץ 2 יעשו תשובה ויגלו את האמת".

"אני נחוש בדעתי, תהיו חזקים", הוסיף הרב, "ה' הולך עם הצדיק ותלמידיו בכל המקומות ממרוקו ועד יוהנסבורג. גם כאן בארץ יהיו בסוף נסים. אבל כאן היה יותר קשה מהגויים. אריות ותנינים לא יזיקו לי, אבל כאן הציונים ירצו להזיק לי, אבל בכוח רבינו והתפילות ננצח".

כמו כן, הובאו דבריו של הרב ברלנד הקורא לחסידיו שלא להיגרר לאלימות או פרובוקציות אחרות בשל הארכת מעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר