תיעוד: שובר אזיקים - ונמלט מחדר החקירות

מצלמת אבטחה במשטרת לאס וגאס תיעדה חשוד ברצח שובר אזיקים שנקשרו לידו, ונמלט מחדר החקירות דרך פתח בתקרה. בהמשך הוא נלכד (בעולם, מעניין)

ynet | כיכר השבת |
העציר שובר את האזיקים ונמלט (צילום: המשטרה המקומית)

תעוזה בחדר החקירות: אלונסו פרז, בן 35 שנחשד ברצח, הצליח להימלט בסוף השבוע שעבר מתחנת משטרה בצפון לאס וגאס שבמדינת נבדה בארצות הברית. בסרטון דרמטי ממצלמת האבטחה ניתן לראות כיצד פרז הצליח לשבור את האזיקים שאחד מהם נקשר לידו, ולהימלט מהחדר כשאזיקים לרגליו דרך פתח בתקרה. ארבעה ימים לאחר מכן הוא נתפס שוב.

פרז נעצר בחשד שרצח את מוחמד רובינסון (35) בסמוך למסעדת מקדונלד'ס. חברו של המנוח סיפר כי אישה שביקשה להיכנס למסעדה זעמה על כך שרובינסון לא החזיק עבורה את הדלת פתוחה. בתגובה לכך פרז שלף אקדח וירה ברובינסון מטווח קצר. הגבר שנורה נפצע אנוש ומת יומיים לאחר מכן בבית החולים.

החשוד ברצח הובא למעצר ונלקח מיד לחקירה שתועדה במעגל סגור. בשלב מסוים פרז ניצל את יציאתו של אחד השוטרים מחדר החקירות ונאבק בכל כוחו כדי לשבור את האזיקים בידיו, שאחד מהם נקשר כאמור לידו והשני לשולחן. אחרי שהצליח להשתחרר מהאזיק הוא הסתיר את ידו החופשית כדי למנוע משוטר שנכנס לחדר החקירות להבין מה אירע בשלב שבו נותר לבדו.

אחרי שאותו שוטר יצא פרז המשיך במשימה, הצליח לטפס על כיסא בחדר ודרכו השתחל לפתח בתקרה. משם עבר פרז למסדרון של תחנת המשטרה, יצא באין מפריע מהדלת וגנב משאית שראה בחניה סמוכה. עדי ראייה שהבחינו בפרז עולה למשאית חשבו שמדובר באדם צולע.

מלבד שוטרי התחנה השתתפו במצוד אחרי פרז גם בלשים של ה-FBI. בסופו של דבר אותר החשוד בדירה בעיר, ולא רחוק משם נמצאה המשאית הגנובה. לפי דיווחים, פרז לא התנגד כלל למעצר המחודש ולא היה אזוק ברגליו.

מפקד משטרת לאס וגאס, אלכסנדר פרז (ללא שום קשר משפחתי לחשוד), הודה כי לחוקרים לקח 40 דקות להבין שהחשוד נמלט מחדר החקירות. הוא גם הודה שחוקרי המשטרה בתחנה לא צפו בנעשה בחדר החקירות במהלך תשאולו של פרז.

המפקד הוסיף כי כעת מחפשת המשטרה אחר הנשק ששימש את היורה. לדבריו, זו פעם ראשונה שתקרית כזאת מתרחשת במהלך 25 שנות שירותו כשוטר. "אנחנו לא מושלמים", ציין המפקד פרז. "נלמד מהטעויות שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר