לחץ בסמסונג

סמסונג תחסום מכשירי נוט 7 שלא יוחזרו

החברה הודיעה כי בצעד חסר תקדים היא תחסום את המכשירים ללקוחות שלא יחזירו את הדגם התקול אל החברה. בסמסונג חוששים ככל הנראה מהתפוצצות מכשירים (דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ג'יפ בוער בגלל מכשיר שהתפוצץ (מתוך הפייסבוק)

ענקית הטכנולוגיה סמסונג כנראה בלחץ רציני בשל הכשלים במכשיר הדגל החדש שלה "נוט7" מה שגורם לה לנקוט בצעד חסר תקדים של נעילת מכשירים למי שלא יחזיר את מכשירו להחלפה עד לסוף החודש.

כזכור, הודיעה החברה על ריקול מכשירי הגלאקסי נוט 7 החדשים שהושקו בעולם והתגלו כתקולים, כשעל פי עדויות שונות הם מתפוצצים ונדלקים.

רשות התעופה האמרקנית המליצה בחום לאנשים שמחזיקים ברשותם את המכשיר (כ-2.5 מיליון יחידות נמסרו ללקוחות בטרם הוכרז הריקול), שלא להטיס אותם במזוודה בבטן המטוס, ולכבות אותם אם עולים איתם אל המטוס, הגיעה גם האזהרה החד משמעית של הוועדה לבטיחות מוצרי צריכה בארה"ב, לכבות את המכשירים ולהפסיק להשתמש בהם.

חברת סמסונג ביקשה מכל מי שמחזיק במכשיר כזה, להחזיר אותו לאחת החנויות הקרובות לביתו ולפי תשובות שקיבלו רוכשים מודאגים, הובטח להם שחלוקת המכשירים החדשים תחל בסביבות ה-20 לספטמבר. בדף השאלות והתשובות של החברה נאמר בבירור ש"עקב תקלות שהתגלו בחלק ממכשירי הנוט 7, מבקשת החברה להפסיק להשתמש במכשיר ולהחזיר אותו בהקדם" למי שלא מוכן להמתין לחלוקת הנוט 7 החדש, מוצעת האפשרות לקבל במקומו את הגלאקסי S7 או הגלאקסי S7 Edge.

בינתיים דווח באתר Phandroid שחברת סמסונג תיאלץ בצעד חסר תקדים ככל הנראה לאור הסכנה המוחשית, לנעול מרחוק מכשירי נוט 7 שלא יוחזרו עד לתאריך ה-30 לספטמבר.

מדי יום מתקבלים דיווחים על מכשירי נוט 7 שהתלקחו אצל לקוחות וגרמו נזקים גדולים לרכבים, בתים ואפילו חדרי מלון. בסוף השבוע האחרון תועד ג'יפ שעלה באש כאשר מכשיר כזה היה מחובר לשקע הטעינה שלו. בסמסונג מעדיפים ככל הנראה לחסום את המכשירים ולספוג ביקורת עזה על החדירה לרשות הפרט מאשר להגיע למצב בו אנשים ישלמו בחייהם על השימוש במכשיר של החברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר