דרמה בניו יורק

דיווח: הילרי קלינטון התעלפה בטקס לזכר אסון התאומים

רשת "פוקס ניוז" דיווחה כי המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון עברה "אירוע רפואי" במהלך טקס לזכר הרוגי הפיגוע בבנייני התאומים ועזבה את המקום (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הילרי קלינטון (צילום: שאטרסטוק)

רשת "פוקס ניוז" דיווחה הצהריים (ראשון) כי המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון עברה "אירוע רפואי" במהלך טקס לזכר הרוגי הפיגוע בבנייני התאומים. על פי הדיווח, קלינטון התעלפה במהלך הטקס שנערך ב"גראונד זירו" בניו יורק ועזבה את הטקס בעקבות המקרה.

מקור מרשויות אכיפת החוק אמר לרשת כי "בפירוש היא עברה סוג של אירוע רפואי". עד ראיה נוסף סיפר לפוקס ניוז כי קלינטון איבדה שיווי משקל ומעדה על המדרכה בדרכה החוצה מהכנס. הוא אף סיפר כי המועמד הדמוקרטית איבדה נעל בזמן שנכנסה לרכב.

במטה קלינטון אמרו כי הילרי נכחה בטקס מעל לשעה, אולם סבלה ממכת חום. בעקבות כך היא עזבה את המקום ופנתה לדירתה של בתה צ'לסי, ו"הרגשתה השתפרה". ברשת אן.בי.סי דיווחו כי שני גורמי אכיפה בטקס מסרו שקלינטון ככל הנראה התעלפה במהלך הכנס.

כזכור, תומכי טראמפ הפיצו לאחרונה לא מעט סרטונים ותמונות מהם ניסו להוכיח כי מצבה הרפואי של קלינטון בעייתי.

סרטון שטען: קלינטון חולה (Paul Joseph Watson, יוטיוב)

קלינטון הדפה את הטענות באלגנטיות ואמרה בראיון בתוכנית האירוח של ג'ימי קימל כי "באוקטובר האחרון נכתב ב'נשיונל אנקוויירר' שאמות בתוך חצי שנה, כך שכל נשימה שאני לוקחת גורמת לי להרגיש חיה מחדש".

בשנים האחרונות נפוצו כמה פעמים שמועות שונות בנוגע לבעיות רפואיות שמהן סובלת לכאורה מזכירת המדינה לשעבר. קלינטון טופלה בשנת 2012 נגד קריש דם, שבעטיו אף נאלצה להרכיב למשך זמן מה משקפיים עבים במיוחד לתיקון נזק זמני לראייה המרחבית.

רוב השמועות שנפוצו מאז מתבססות על הנחה שהיא למעשה מעולם לא החלימה מאותו אירוע, וסובלת מנזק נוירולוגי מתמשך. השמועות האלה הוכחשו באופן חוזר ונשנה על ידי רופאיה של קלינטון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר