דניאל זמיר מפתיע - "אני לא אמכור אותי"

הוא בדרך כלל נגן סקסופון אך הפעם הוא מתארח כזמר וחושף יכולות ביצוע מפתיעות במיוחד. המוזיקאי החב"די בשיר חדש מתוך האלבום "2023" בהפקתה של איה כורם (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(יח"צ)

דניאל זמיר הוא אחד המוזיקאים הדתיים המוכרים בישראל ואף זוכה להכרה בינלאומית. בדרך כלל תמצאו את זמיר בעמדת נגן סקסופון הסופרן איתו הוא מפליא בעיקר בנגינת ג'אז ייחודית המשלבת בין כלייזמר, מזרח ואילתורי ג'אז שהפכו לכרטיס הביקור שלו.

לפני כעשור חזר זמיר בתשובה והתקרב לחסידות חב"ד באותה תקופה הוא התגורר בארה"ב והכיר את מי שהפך מאוחר יותר לכוכב בינלאומי, מתיסיהו. השניים שיתפו פעולה מאוחר יותר כמה פעמים בהופעות ובאלבומים. זמיר שהפך לחסיד חב"ד נלהב חזר לישראל והפך למוזיקאי נחשב מאד עם שיתופי פעולה עם מיטב היוצרים בישראל (יוני רכטר, אביתר בנאי, ברי סחרוף ועוד רבים וטובים).

בשיר "אני לא אמכור אותי" מתארח זמיר באלבום האירוח הייחודי של היוצרת איה כורם "2023" בו כל זמר מבצע שיר אחר כחלק מסיפור מוזיקלי מורכב. באופן מפתיע מתארח זמיר דווקא כזמר ולא כנגן. בשנים האחרונות נתן זמיר כמה פעמים את קולו בשיר בכמה פרויקטים וגם באלבומיו אך הביצוע של השיר החדש הוא מציג שיפור אדיר ומפתיע ביכולות השירה של הזמיר שאפילו גנז בעבר אלבום שירה שלו (הזמיר שר פופ).

האזינו לביצוע המצוין של דניאל זמיר ללחנו של אדם בן אמיתי ומילים של אביב נוימן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר