צפו: המחבל באפרת מסתתר מאחורי שיח

המחבל הערבי שחדר הלילה ליישוב אפרת ודקר בבוקר קצין מילואים ופצע אותו באורח בינוני תועד ע"י מצלמות האבטחה ביישוב כשהוא מסתתר מאחורי שיח במשך שעות • צפו (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: מוקד הבטחון במועצה אפרת)

מצלמות האבטחה באפרת תיעדו את המחבל שחדר הלילה (ראשון) ליישוב, הסתתר במשך שעות בתוך שיח ובבוקר קפץ לעבר קצין מילואים ודקר אותו. הקצין נפצע באורח בינוני. המחבל נורה בידי לוחמי צה"ל ונפצע באורח אנוש.

בסרטון ניתן לראות את המחבל מגיע לפאתי היישוב, ולאחר מכן מסתתר מאחורי שיח.

ראש מועצת אפרת עודד רביבי אמר: "כיתת הכוננות של המועצה אפרת בשילוב כוחות צה"ל מנעו הבוקר פיגוע במועצה אפרת והצילו חיים. אנחנו ערוכים במשך 365 ימים בשנה לאורך כל שעות היממה. כיתת הכוננות של אפרת עוברת הכשרה גבוהה ומבצעת תרגילים גם באופי תרחיש כזה לעיתים תכופות.

"אנחנו נמשיך להעניק לתושבי אפרת הגנה ובטחון מקסימלים ונמשיך לשלוח אלפי ילדים למוסדות החינוך" עוד הוסיף רביבי כי מערכת ההגנה היישובית הנעזרת בטכנולוגיה חדישה הוכיחה את עצמה "אפרת לא מגודרת, אנחנו לא אוהבים להיות בתוך גדרות ופיגועי העבר במקומות אחרים הוכיחו כי גדרות גם לא מונעות פיגועים, לעומת זאת כאמור, אותם עזרים טכנולוגים וכיתת כוננות מקצועית בשילוב צה"ל יכולים לבצע את העבודה הביטחונית לא פחות טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר