לא מיישרים קו עם 'דגל'

בגלל 'המועצת': עיתון 'המודיע' התעלם מכינוס הסמינרים

"המודיע" התעלם הבוקר לחלוטין מכינוס מנהלי הסמינרים אמש. ל"כיכר השבת" נודע כי הסיבה הינה כינוס המועצת החסידית שתדון הן בנושא השבת והן בנושא החינוך (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
כינוס מנהלי הסמינרים, אמש (צילום: כיכר השבת)

הבוקר (שני) התייחסו היומונים החרדים "יתד נאמן" ו"המבשר", להחלטות הכינוס של מנהלי הסמינרים אמש זאת לצד פרסום דעתם של גדולי ישראל מהציבור הליטאי מרנן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ושר התורה הגר"ח קנייבסקי.

במקביל נרשמה התעלמות מוחלטת דווקא בעיתון "המודיע", בטאון תנועת "אגודת ישראל", זאת כאשר חלק ממנהלי הסמינרים היו דווקא נמנים על חוגי הסיעה החסידית.

ל"כיכר השבת", נודע כי הסיבה העיקרית להתעלמות הינה משום שמחר, בכינוסה של מועצת גדולי התורה של תנועת אגודת ישראל, צפויים האדמו"רים החסידיים לדון בנושאי השמירה על צביון השבת והפרת הסטטוס קוו ובעיקר בנושאי החינוך כשבין היתר צפויים לעלות גם את נושא הטענות על ההתערבות בסמינרים בתכני החינוך ובנושאי קבלת תלמידות.

ב"המודיע" החליטו שאין סיבה שיישרו קו עם "דגל התורה" וייתנו להם את ההובלה בנושא כאשר המועצת החסידית צפויה להתייחס לאותו נושא בישיבתה.

האדמו"רים מגיעים לאחד מכינוסי המועצת (צילום: כיכר השבת)

יצויין שהדיון בנושא החינוך צפוי להיות מקיף ולהתייחס להתערבות הכללית והפגיעה בעצמאות החינוך החרדי בכל התחומים והמובנים נושא שבעבר כבר עסקה בו המועצת החסידית וקיבלה הכרעות ברורות כי אין לאפשר התערבות חיצונית או נסיונות כפייה כל שהן מצד השלטונות.

המועצת החסידית צפויה להתכנס מחר בבית הוועד הפועל העולמי של אגודת ישראל ברחוב שומר הכותל בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר